A fogyasztói magatartás jellegzetességeivel, a kommunikációs üzenetekre és ígéretekre adott válaszokkal és ezek feltárását szolgáló kvalitatív módszerekkel foglalkozik. Több, mint 30 év elemzői és analitikus kutatói és vezetői tapasztalattal bank – biztosítás, healthcare, telekom és bizonyos FMCG célcsoportokban. Több száz tanulmány és elemzés szerzője, a BME és az ELTE címzetes docense. A Corvinuson, Metropolitan Egyetemen és az ELTE-n tart rendszeres kurzusokat fogyasztói magtartás, reklámpszichológia és gazdaságpszichológia témakörben.
2023. április 25.
2023. április 26.
13:05–13:20
Függőség
Miért kell megvetetned lojalitását az ügyfeleddel?
Becker György (Magyarország)
13:32–14:09
PR Hungary
A fenntarthatóság búcsúcédulái és a screenen nevelkedett nemzedék képernyőbe zárt intellektusa. Minek eszköze a fenntarthatóság?
Pálfalvi Márta (Provident, Magyarország), Steigervald Krisztián (SteiGen Consultancy, Magyarország), Becker György (Magyarország), Csermely Ákos (Magyarország), Szalkai Réka (Mastercard, Magyarország), Schubauer Krisztina (Exim Hungary, Magyarország), Varga G. Gábor (Magyarország), Tóth-Császár Gergely (Ringier, Magyarország)
14:27–15:04
Függőség
A lojalitás költségvetése.
Becker György (Magyarország), Radnai Péter (AMC, Magyarország), Dr. Prónay Szabolcs (Szegedi Tudományegyetem, Magyarország), Molnár Gergő (Tesco, Magyarország), Pajor Zsuzsanna (Backup Consulting, Magyarország)