Hotel Azúr, Siófok

2018. május 8-9.

Kerti Attila

Kerti Attila

Maximize
Magyarország
Kerti Attila, ügyvezető igazgató, Maximize Médiaügynökség
A Maximize Médiaügynökség, melyet 2004-ben alapított a WPP-vel közös vállalatként, offline és online média tervezési, stratégiai, kutatási és vásárlási szolgáltatásokat végez egy sor helyi és nemzetközi hirdetőnek, melyek közül a legismertebbek : Generali, Viasat, WizzAir, Invitel, Trilak, Vatera, Ingatlan.com, National Geographic Channel, Concorde, Biztositas.hu, Sodexo, stb.
Ezzel párhuzamosan 2010. március óta üzletfejlesztési igazgató a Maximize leányvállalatánál, a Rebel Rouse-nál is. A Rebel Rouse egy jól ismert online szakemberek által alapított, digitális kommunikációra szakosodott kreatív és fejlesztő ügynökség.
Ezeket megelőzően, 1996-tól Kerti Attila a piacvezető médiaügynökség, az OMD média igazgatója, majd 1999 és 2002 között ügyvezető igazgatója volt. Karrierjét 1993-ban kezdte a DDB-nél, mint média tervező.
Végzettsége közgazdász, iskolái : Kereskedelmi és Vendéglátóipari Főiskola, reklám szakirány; London School of Business, MBA; Hogeschool Amsterdam, retail trade faculty.
Házas, két gyermeke van, szabadidejében szeret utazni, olvasni, kirándulni. Hobbyja a vitorlázás és a veterán amerikai autók.
2018. május 8.
19:20–20:15
Sajtóipar

Van-e élet a Facebookon túl, avagy az Adat-Szodoma új világa (?)

Ziegler Gábor (CEMP SH, Magyarország), Erős Attila (Fastbridge, Magyarország), Joanelli Tamás (Be Social, Magyarország), Ringier-Axel Springer képviselője (Ringier-Axel Springer, Magyarország), Szervezés alatt (Magyarország), Sólyom Balázs (UPC, Magyarország), Kerti Attila (Maximize, Magyarország)

Digital Hungary

Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

2015 februárjában Tom Blomfield, a GoCardless korábbi alapítója azzal az eltökélt szándékkal alapította meg a Monzo-t, hogy a világ legjobb …

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan …

Bear Grylls, a pr és a túlélő üzemmód

Ha a vállalat kommunikációját egy tortához hasonlítjuk, akkor a pr lenne a tojás, nélküle nem áll össze és nem marad egyben az egész – véli Lakatos …

További cikkek a konferenciához tartozó online magazinunkon, a Digital Hungary-n

Fő támogatónk

Kiemelt támogatóink

További támogatóink