Hotel Azúr, Siófok

2018. május 8-9.

Rajki Annamária

Rajki Annamária

Magyar Telekom
Magyarország
Rajki Annamária a Magyar Telekom Média és Tartalom Menedzsment területének vezetésén túl a Magyar Kábel Kommunikáció Szövetség alelnöke is. Mindezek mellett szakértőként vesz részt a Deutsche Telekom országokon átívelő tartalom beszerzéssel kapcsolatos tárgyalásaiban.
Az elmúlt 20 évben a magyar kábel piacon végbemenő digitalizációs folyamat kulcsembere volt, ő határozta meg a magyar tartalom beszerzési piaci sztenderdek mérföldköveit. A lineáris terjesztés mellett paralel a non-lineáris piac újramodellezésén illetve az új típusú OTT szolgáltatások kialakításán dolgozik.
Elkötelezett híve a digitális edukációnak és virtual life mmanagement-nek, és véleménye szerint a jövőre nézve ez a biztos siker kulcsa.
2018. május 8.
18:50–19:00
TV és online

Haladunk a korral.

Rajki Annamária (Magyar Telekom, Magyarország)

19:40–20:30
TV és online

Terjesztés a jövő(nk)ért. A terjesztés üzleti modelljei.

Tarr János (Tarr Kft, Magyarország), Baló György (Magyarország), Bartosz Witak (Viacom, Lengyelország), Rajki Annamária (Magyar Telekom, Magyarország), Dirk Gerkens (TV2 Csoport, Magyarország), Kozma Zsolt (UPC, Magyarország)

Digital Hungary

Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

2015 februárjában Tom Blomfield, a GoCardless korábbi alapítója azzal az eltökélt szándékkal alapította meg a Monzo-t, hogy a világ legjobb …

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan …

Bear Grylls, a pr és a túlélő üzemmód

Ha a vállalat kommunikációját egy tortához hasonlítjuk, akkor a pr lenne a tojás, nélküle nem áll össze és nem marad egyben az egész – véli Lakatos …

További cikkek a konferenciához tartozó online magazinunkon, a Digital Hungary-n

Fő támogatónk

Kiemelt támogatóink

További támogatóink