Szilva Mónika

Szilva Mónika

Nestlé
Magyarország
Sokrétű FMCG tapasztalattal rendelkezem üzlet vezetési és kommunikációs területen. A NESCAFÉ és a NESQUIK üzletágat vezettem 8 éven keresztül, ennek részeként a NESCAFÉ Dolce Gusto márkát és üzleti modellt vezettem be a hazai piacra. 2016-tól a Nestlé Hungária Vállalati Marketing és Kommunikációs Igazgatója vagyok, kiemelt területünk a Digitális és E-commerce Stratégia, Fogyasztói insight, Táplálkozás tudomány alkalmazása, valamint a Fogyasztói bizalom építés a Nestlé márkán és a dolgozói elköteleződés erősítése.
2021. június 17.
16:40–17:20
CÉLRA TARTÁS

Mit hozhatunk ki ebből az évből?

Erős Attila (Fastbridge, Magyarország), Lengyel Zoltán (SberBank, Magyarország), Szomolányi Márk (Magyarország), Pócs Zsuzsanna (BMW, Magyarország), Szilva Mónika (Nestlé, Magyarország), Erdélyi Eszter (Atmedia, Magyarország)