Hotel Azúr, Siófok

2017. május 9-10.

tudsz már sakkozni?

Tihanyi Péter

Tihanyi Péter

ACG
Magyarország
­­Tihanyi Péter újságíróból lett reklámos. Szövegíróként az Ammirati Puris Lintas reklámügynökségben kezdett 1995-ben. A Lintas és a Lowe GGK összeolvadásában már kreatív igazgatóként vett részt fél év erejéig, majd 2000-ben az Euro RSCG Budapest-hez igazolt. 2007-ben lépett ki a multinacionális ügynökségi világból, azóta a független, teljes magyar tulajdonban lévő ACG Reklámügynökség Kreatív Igazgatója, jelenleg Chief Creative Officer-e. Csapatával számos nemzeti (Arany Penge, Hipnózis, ADCH, Effie) és nemzetközi (Golden Drum, Cresta, EACA, Golden Hammer) díjat nyert. Büszke rá, hogy az ACG 4 éve folyamatosan vezeti a független ügynökségi ranglistát itthon, 3-szoros összetett M lista vezető, és 3-szoros Év ügynöksége cím birtokos. Kiemelkedő nemzetközi sikernek tartja, hogy az ügynökség 2014-ben a világ Leghatékonyabb Független Ügynöksége lett (ezen a listán 2012-ben először 5. majd 2013-ban 3. helyen szerepelt az ACG). Kereskedelmi megbízásaik mellett kiemelkedően fontos számára, hogy folyamatosan fejlesszenek teljesen karitatív alapon, társadalmat érintő, értékteremtő projekteket. Ilyen projekt volt a 2008 decemberében a Médiaúnió Alapítvány számára készített országos egészségtudatosságra nevelő megakampányuk, valamint az év legsikeresebb kampánya címmel elismert „ZEBRAFEST” közlekedésbiztonsági projektjük. Emellett 9. éve támogatják folyamatos kommunikációs tevékenységgel a Veszprémi Állatkertet, 2008 óta a segítségükkel országos ismertségre és népszerűségre tett szert, a számos kreatív díjat is nyert Bátor Tábor alapítványt. 2013 óta mindezen túl az ACG felvállalta az Ökumenikus Segélyszervezet, majd 2014-ben a Tűzoltó utcai gyermekkórház Őrzők alapítványának kommunikációs támogatását is. Tihi - ahogy a szakmában hívják, rendszeresen tagja a hazai és nemzetközi reklámfesztiválok zsűrijének, 3 alkalommal volt a legnagyobb hazai reklámverseny, az Aranypenge zsűri elnöke.
2017. május 10.
Digital Hungary

Egy hiteles gasztroblogger a világ körül – interjú Jókuti Andrással

Várom, hogy a koppenhágai Noma, a tokiói Sushi Saito vagy a valmelyik párizsi 3 Michelin-csillagos végre pénzt kínál, hogy kedvező színben tüntessem …

A jó lapot nem unják meg! – interjú Hamza Gáborral

Az előfizetővé váláshoz meg kell érni, ez úgy negyven éves kor felett következik be – állítja a Central Mediacsoport Zrt. előfizetési …

Összeforrt a PR a közösségi médiával – interjú Kutas Istvánnal

Rendkívül gyorsan tud eszkalálni egy-egy válságot a Facebook és a Twitter, ezért muszáj integráltan kezelni a PR-t és a közösségi médiát – mondja a …

További cikkek a konferenciához tartozó online magazinunkon, a Digital Hungary-n

Fő támogatónk

Kiemelt támogatóink

További támogatóink