Hotel Azúr, Siófok

2018. május 8-9.

Varga-Hering Zsuzsanna

Varga-Hering Zsuzsanna

Telenor
Magyarország
­­­Varga-Hering Zsuzsanna 2016 szeptembere óta felel a Telenor digitális csatornáinak értékesítési teljesítményéért. A Digital Channels and Distribution osztály vezetőjeként fókusza az adatokon nyugvó optimalizálás, fejlesztés és kampánymanagement.

E-kereskedelmi pályafutását a MALL.HU marketing vezetői pozíciójában kezdte, ahol a teljesítményalapú csatornák managementje mellett a márka bevezetése és integrált kommunikációjának megvalósítása volt a feladata. Ezt megelőzően közel 8 évet töltött el nemzetközi és hazai kreatív kommunikációs ügynökségeknél ügyfélkapcsolati pozícióban hazai és regionális projekteket vezetve.
2018. május 9.
15:25–15:55
Digi reklám

Perszóna, programmatic, sales...

Nagy Barnabás (Magyar Telekom, Magyarország), Kosaras Klaudia (OMD, Magyarország), Varga-Hering Zsuzsanna (Telenor, Magyarország), Rédey Iván (Mall.hu, Magyarország)

Digital Hungary

Bankfiók a mobilodon - a Monzo Story

2015 februárjában Tom Blomfield, a GoCardless korábbi alapítója azzal az eltökélt szándékkal alapította meg a Monzo-t, hogy a világ legjobb …

Városfejlesztés plakátokkal

Teljesen átalakulhat a következő években a köztéri hirdetések piaca. Az óriásplakátok szép lassan eltűnnek, a digitális eszközök pedig hamarosan …

Bear Grylls, a pr és a túlélő üzemmód

Ha a vállalat kommunikációját egy tortához hasonlítjuk, akkor a pr lenne a tojás, nélküle nem áll össze és nem marad egyben az egész – véli Lakatos …

További cikkek a konferenciához tartozó online magazinunkon, a Digital Hungary-n

Fő támogatónk

Kiemelt támogatóink

További támogatóink