Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

mobil app

Program

SalesHungary

Érzelemmarketing. A vásárlásról EMBEREK döntenek. Az értékesítés érzelmi oldala.

SalesHungary

Legyen barátod a fogyasztód érzékenysége. Vezeti: Nagy Barnabás

SalesHungary

Én láttam az embert fogyasztóvá nőni! Az érzelmek találkozása a számokkal és az adatokkal.

15:05–15:30
SalesHungary

Megérett a divatra.

Lakatos Márk (Magyarország), Radnai Péter (Magyarország)

15:30–16:10
SalesHungary

Felverjük a habot.

Donáth Fruzsina (SmartCommerce, Magyarország), Filó Angéla Katalin (Magyarország), Gál Judit (Auchan, Magyarország), Matócza Szabina (Cherrisk, Magyarország), Németh Norbert (Tchibo, Magyarország)

SalesHungary

Sales Hungary. Emóció után itt a ráció. A salesmarketing képlete és a kapú a programmatic alapú értékesítéshez.

SalesHungary

Én láttam az embert fogyasztóvá nőni A vevőt figyelő algoritmusok. A láthatatlan és a látható terelők.

SalesHungary

Riogató! A határtalan kereskedelem hatásai: Tavaly a hazai e-kereskedelem 1000 milliárd 40%-át külföldön költött el a magyar vásárló, kivonva ezt az összeget a hazai gazdaságból. Miként befolyásolhatja mindez a kereskedelem és a marketing piacát?

19:45–20:35
SalesHungary

A marketing képlete.

Auchan képviselője (Magyarország), Bodnár Péter (RAUCH, Magyarország), Boruzs Ákos (Független szakértő, Magyarország), Erős Attila (Fastbridge, Magyarország), Gandera Balázs (Intren, Magyarország), Hársfalvi János (Suzuki, Magyarország), Oravecz János (lumennet.hu, Magyarország), Weiler Péter (Magyarország)

A változtatás jogát fenntartjuk!