Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

A fogyasztók (vásárlók) attitűdjeinek mérése a televíziózás, mobil és internetes fogyasztásnak figyelembevételével.

2019. május 7.
Tuesday
17:55–18:10
SalesHungary
Megnézem a programban

Az előadásban azt szeretnénk megmutatni, hogy a csupán demográfián alapuló mérési megoldásokhoz képest milyen távlatokat nyújt a viselkedési formákat is figyelembe vevő kutatás. A fókuszban azok a háztartások (nagyságrendileg 200.000 db) állnak, amelyeknél mobil, internet és IPTV szolgáltatással is jelen van a Telekom. Erre alapozva egy integrált megoldással olyan viselkedési formák és korrelációk vizsgálhatók, amikre eddig nem volt lehetőség. Tehát például a tartalom fogyasztáson túl, a napi rutin (geolokáció) is feltérképezhetővé válik és ez alapján értékesebb célzási alapokat teremthetünk. Mindez, akár alapját képezheti a lokális hirdetés megjelenésének a mass médiában, amihez a technológiai kompetencia szintén rendelkezésre áll.

Előadó

Weiler Ádám

Weiler Ádám

T-Systems