Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

A rendezvények szerepe a kommunikációs piacon.

2019. május 7.
Tuesday
13:40–13:55
Reklám
Megnézem a programban

Mi a rendezvényszervezés? Eseménymarketing? BTL? Élmény? Valahol mindegyik, de önmagában egyik sem. A világunk változik, emiatt a rendezvények szerepe is átalakulóban van. Már nem lehet önmagában értelmezni és csak egy önálló eszközként tekinteni rá. Mára több ez annál, mint termékek és szolgáltatások egy időpontra és helyszínre történő összeszervezése. Több annál, mint „csak” egy vonal alatti eszköz vagy, mint „egyszeri élménynyújtás”.
Ahhoz, hogy meg tudjuk mondani, hova tartunk, érdemes azt is megvizsgálni, honnan jöttünk és hogy milyen külső hatások befolyásolják a rendezvényekről való gondolkodást jelenleg (pl. a digitális világ térnyerése, munkaerőpiaci tendenciák, márkakommunikációs igények átalakulása). Nagy változás előtt állunk, aminek köszönhetően a rendezvényszervezésre a kommunikációs mix egyéb eszközeivel szorosan összefüggő, a márkastratégia szerves részét képező elemként fogunk tekinteni.

Előadó

Végh Tamás

Végh Tamás

Bo Event