A termék neve: hír. Melyik hír ér a legtöbbet? Kinek milyen tartalom az eladható? Ahol a legtöbbet hirdetnek. A versenypiac, a piac már csak ilyen.

2021. június 17.
Thursday
10:10–10:50
CÉLRA TARTÁS
Megnézem a programban

A tegnapi újságot nem olvassa senki. A teljes és friss hír az, ami önmagában is megél.
Hír- és információs oldalak jövedelmezőségének realitásai.
Kinek kell a hír? Az ügyfélnek, a bannernek, vagy a médiafogyasztónak?
A téma az utcán hever, csak valakinek ki kellene fizetnie.
A hír az, amit az olvasó szeretne tudni, az ő kíváncsiságát elégíti ki.
Hirdetés az, amiből a hírgyártó él. Ha van valakinek kereskedelmi üzenete, amit az olvasó tudomására szeretne hozni. Ha ezeket definiáljuk, akkor azt is meg tudjuk válaszolni, hogy mikor olvad bele a hirdetés a hírek közegébe.
Ha a hírkészítő nem szereti, hogy hirdetés jelenik meg a szövegében, de ugyanakkor elvárja hogy megkapja a fizetését...

Beszélgetés vezető

Résztvevő