Az eladható média

2023. április 25.
Tuesday
18:31–19:01
Plenáris
Megnézem a programban

Hogyan tehetnénk a média hirdetési felületeit (inventory) hiánycikké?
– Miképpen követik le a médiaszilánkosodás nyújtotta feladatokat?
– Milyen stratégiát követnek a megváltozott környezetben?
– Miképpen követik és szolgálják ki ügyfeleik megváltozott igényeit?
– Milyen új médiaipari termékeik vannak 2013 óta?
– Korunk egyik nagy kérdése leginkább az, hogy egy szolgáltató márka fegyvertárában többet ér-e a média hirdetése mint a google-értékelések, vagy a közösségi tér visszaszólásainak kezelése?
– Spot, or not spot? Mikor melyiket ajánlják?

Beszélgetés vezető

Ganzler Orsolya

Ganzler Orsolya

szeretlekmagyarorszag.hu

Résztvevő

Demeter Zsófia

Demeter Zsófia

RTL Magyarország
Kovács Péter András

Kovács Péter András

Indamedia Sales
Sopov István

Sopov István

Adaptive Media