Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

Az empátián alapuló perszonalizált marketing.

2019. május 7.
Tuesday
17:05–17:20
Reklám
Megnézem a programban

Volt osztályfőnököm mindig azt mondta: „Kicsi fiam, az udvariasság hamis pénz, bolond, aki nem szórja két kézzel.” Jogos, és valahogy így kéne lennünk a perszonalizált marketinggel is, ha magasabb konverzió és nagyobb profit a cél.

De nem lehet, hogy a brutálisan személyre szabott kommunikáció már ijesztő?

Össze se lehet számolni, hogyan és hányféle adathoz juthatnak hozzá a cégek, rólunk. Ráadásul könyörtelenül fel is használják. De értünk vagy ellenünk? Mit érdemes kiderítened, és mit érdemes felhasználnod? Itt ugrik az empátia a vízbe, aki ha elég jó vízimentő, akkor se a céget, se a célcsoport tagjait nem hagyja elsüllyedni. Jó hír: az empátia a win-win helyzet kulcsa, ráadásul fejleszthető.

Van pár élet- és konverziómentő tippem – érdekel?

Előadó