Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

Az intuíció tudománya.

2019. május 7.
Tuesday
16:35–17:05
Reklám
Megnézem a programban

Érzelem és a cselekvés összekapcsolása. A pszichológia és a technika találkozásában rejlik az a képesség, hogy páratlan betekintést fedezzenek fel a közönségünkben. Az idegtudományi és a viselkedési közgazdaságtan terén tett előrelépések lehetővé teszik számunkra, hogy soha nem látott hozzáférést biztosítsunk azokhoz a dolgokhoz, amelyekkel a legtöbbet szeretnénk elérni. A Twitter használta. Ahogy a Google, és a Facebook is. A Nestlé, a Target, a Samsung, a Hilton és az Unilever is. Hogyan tudják a hirdetések kihasználni ezeket az előrelépéseket az optimális hatás érdekében? Tudja meg, hogyan lehet Pranav Yadav, a Neuro-Insight látnok vezérigazgatója. A közönség agyi reakciójának szemmel látható mérésekor a média és a reklámok hatásának köszönhetően egy újfajta betekintést jelent a megértés. Ami egykor a tudományos fantasztika, ma már tudományos tény. Jöjjön el, hogy lássa a teendőket és ne tegyen olyan kreatív alkotást, amely valóban rezonál.

Előadó

Pranav Yadav

Pranav Yadav

Neuromarketing professzor