Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

Egy márka flow-ja.

2019. május 8.
Wednesday
10:50–11:05
BrandHungary
Megnézem a programban

A „flow”, vagyis az áramlat érzés, úgy tűnik, hogy az üzleti siker egyik fontos összetevője. De lehet-e egy márkának flow-ja? Azoknak az embereknek mindenképpen, akik egy-egy márka értékéért felelősek. Vécsey Zsadány több mint 10 éve arra szövetkezett Csíkszentmihályi Mihály, világhíres tudóssal, a flow elmélet „atyjával”, hogy létrehozzanak egy digitális „gyakorlópályát” azoknak a vezetőknek, akik komolyan gondolják a flow-t. Az általuk alkotott online szimuláció segítségével globális adatbázist építettek a vezetői magatartásról. Milyen magatartásminták mentén születnek a nagy márkák és a kiemelkedő teljesítmények? Kik lesznek azok, akik a jövőben irányítanak majd? Lehet-e közös egy veterán Navy SEAL parancsnokban, a NIKE marketing igazgatójában és a blue ocean stratégiát magas szinten elsajátító egyetemi hallgatóban? Zsadány előadásából mindez kiderül.

Előadó