Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

Márkák a storytelling-ben.

2019. május 8.
Wednesday
12:35–12:50
tartalom
Megnézem a programban

A márkák kreálják a storykat, vagy a storyk kreálják a márkákat?

Az üzleti életben a hatékony kommunikáció alapját már régóta a történetek képezik, egyes kutatók napjaink márkáinak versenyét is a történetek harcaként írják le.
A klasszikus storytelling elsődleges célja az érzelmek generálásán túl a megragadás – a márkák a célcsoportjukat nem egyszerűen információkkal árasztják el, hanem a történeteikkel próbálnak hatni rájuk. Hogyan lehet mindezt sikeresen végezni? Hogyan érjük el, hogy ne csak a figyelem felkeltése teljesüljön, hanem a márkánk a zajon áttörve érzelmeket is ébresszen? Az előadás rávilágít napjaink storytelling gyakorlatának legújabb kihívásaira.

Előadó

Jenes Barbara

Jenes Barbara

Ogilvy / Geometry