Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

Felütések. Informálódunk, szórakozunk, tájékozódunk. Közben a hivatásszerű vágykeltők (reklám és sales szakemberek) akcióba lendülnek...

2019. május 7.
Tuesday
11:50–12:05
Sajtó
Megnézem a programban

Vágyakat keltenek, márkát építenek, eladni szeretnének. Jól megírt cikkel, ajánlással megérkezik az első un. "first impression". Hova is megyünk? És itt jön az első bökkenő: Mit tesz először remélt fogyasztónk (vásárló), amikor felkeltjük a figyelmét? A legvalószínűbb hogy a Google-ra megy, tovább hizlalva annak hatalmát. A költséghatékony eléréseknek (no, meg a Google-nak és a közösségi médiának köszönetően) a hirdető is elkezd számolni. Már ő is el tudja érni a milliók sokaságát. Számol. Anyagiak, érdekek, jogok és felelősségek. Mindent számba vesz. hirdessen maga, vagy forduljon egy kiadóhoz, saleshouse-hoz. A hitelességre is gondolunk, de az leginkább csak érv szokott lenni. A kereskedők mind többet gyártanak tartalmat, a tartalmasok pedig mind többet kereskednek. A nap összefoglaló előadása.

Előadó