Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

Mit tanulhatnak a márkák online mikroközösségeiktől?

2019. május 8.
Wednesday
13:30–13:40
BrandHungary
Megnézem a programban

Előadásunkban arra keressük a választ, hogy hogyan hat a digitalizálódás a kultúránkra és, hogy miként befolyásolja ez a márka kommunikációt. Egy olyan világban, ahol a legnagyobb érték a figyelmünk, mi az online térben található megszámlálhatatlan érdeklődés-alapú csoportban, mikroközösségben és alakuló szubkultúrában kutatunk válaszok után. Manapság bármilyen téma köré, legyen az az eszpresszó vagy a hobbikertészet, rengeteg hasonló érdeklődésű felhasználó csatlakozik a közösségi térben. A kérdés, hogy hogyan lehetne összekötni ezeket a csoportokat a hozzájuk kapcsolódó brandekkel? Bemutatjuk, hogy eddig hogyan sikerült támogatni ügyfeleinket, hogy jobban kiaknázzák fogyasztóik érdeklődését mikro-közösségeik által. Hiszünk abban, hogy a márkázott tartalom evolúciója lehet a “tribal marketing” vagyis a mikro-kulturális márkázás.

Előadó