Mit tehet a média, a sajtó és tartalomgyártó a saját pótolhatatlanságáért?

2023. április 25.
Tuesday
19:03–19:58
Marketing
Megnézem a programban

Miért tarthatják magukat egyesek távol a médiától?
Hogyan harcol a célcsoport figyelméért, milyen lépéseket tesz egy hazai kiadóvállalat a globális szereplők elszívó ereje mellett, vagy akár hogyan aknázza ki azokat a tartalomkészítés során?
Igen kevés szó esik a X generációról, akik még hatalmas vásárlóerővel bírnak és kézbe veszik a printet.
Hány évre tervezünk még lapot adni a kézbe? A print különleges erővel bír, hiszen kikapcsolódást nyújt a digitális detox során. Milyen tartalommal érdemes ma új printlapot indítani és tartósan (lásd még hosszú távú gondolkodás) fenntartani?
Mást kell csinálnia, mint eddig, vagy bíznia kell a saját értékeiben és menni tovább a kijárt utakon? Új modellekkel kell kísérletezni, vagy konzekvensen ragaszkodni ahhoz, ami bevált?

Beszélgetés vezető

Hajagos Rita

Hajagos Rita

Red Lemon

Résztvevő

Horváth Eszter

Horváth Eszter

BAT Hungary
Teremi J. Balázs

Teremi J. Balázs

Lounge Group

Előadó

Balaton Anita

Balaton Anita

FleishmanHillard Café
Maróy Krisztina

Maróy Krisztina

Ringier Hungary
Szigeti Péter

Szigeti Péter

Central Médiacsoport