Mit tehet a média, a sajtó és tartalomgyártó a saját pótolhatatlanságáért?
Tuesday
Marketing
Miért tarthatják magukat egyesek távol a médiától?
Hogyan harcol a célcsoport figyelméért, milyen lépéseket tesz egy hazai kiadóvállalat a globális szereplők elszívó ereje mellett, vagy akár hogyan aknázza ki azokat a tartalomkészítés során?
Igen kevés szó esik a X generációról, akik még hatalmas vásárlóerővel bírnak és kézbe veszik a printet.
Hány évre tervezünk még lapot adni a kézbe? A print különleges erővel bír, hiszen kikapcsolódást nyújt a digitális detox során. Milyen tartalommal érdemes ma új printlapot indítani és tartósan (lásd még hosszú távú gondolkodás) fenntartani?
Mást kell csinálnia, mint eddig, vagy bíznia kell a saját értékeiben és menni tovább a kijárt utakon? Új modellekkel kell kísérletezni, vagy konzekvensen ragaszkodni ahhoz, ami bevált?
Beszélgetés vezető
Résztvevő

Horváth Eszter

Teremi J. Balázs
Előadó

Balaton Anita

Maróy Krisztina
