A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Gondolatok márkáról, termékről, innovációról a pszichoanalízis felől nézve.

2024. április 23.
kedd
17:57–18:12
Sportmarket.
Megnézem a programban
Gondolatok arról, hogy a márkaépítés vállalatépítés, sőt, társadalomépítés is. Ennélfogva a szakmának szintet kell lépnie. Ha nem történik meg saját szerepének újradefiniálása, kereteinek újrarajzolása, egyre inkább csökkenni fog a jelentősége a kreatív iparban, a gazdasági és üzleti életben, a munkaerőpiacon. A kreatívokat, headlineokat, kampányokat, reklámtermékeket el fogja sodorni az AI alapú digitális, technológiai forradalom és a dataizmus.
Pedig ennek a szakmának nem csupán annyi a szerepe, hogy formába öntsön, keretezzen, figyelemfelkeltsen, informáljon. A sor elejére kell állnunk, mert a márka maga a business. A márkaépítés pedig a kezdő, és nem a záró slide. A karteziánus alapokon nyugvó márkaépítési szemléletmódból ki kell lépnünk, a freudi pszichoanalízis szemlélete adhatja a kapaszkodókat új márkaépítői szerepfelfogásunkhoz.

előadó

    Barna Péter
Barna Péter

Magyar Telekom

Magyarország