A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Előszó: Egy dologban lehetsz csak biztos, hogy az nem igaz, amit látsz, de minden más elképzelhető

2024. április 23.
kedd
09:40–10:00
Plenáris
Megnézem a programban
-Tézis, szintézis, antitézis. Avagy hogyan kell a sárkányt megszelídíteni?
-A fejlődés természete. Miért van szükségünk filozófiára és az evolúció történelem ismeretére?
- Filozófia, kritikus gondolkodás és a logika.
- A tények határozzák meg a tudatod!
- A realitás hiánya és illúziók démonai
⁃ Cirkusz az egész világ, és bohóckodik benne majd minden férfi és nő!
- Természet, ember, társadalom, kereskedelem, gazdaság, civilizáció – történelem, filozófia és pszichológia
- Kritikus tömegek és fordulópontok. Korunk mozgatója, lét alapja: sebesség és idő.
- A siker képlete: tudás (tanulás és informáltság), teljesítmény (idő és energia), kapcsolatrendszer (asszertív kommunikáció és a kedvesség jutalma), befogadóképesség (tabu és konzervativizmus: bizonyított tény, hogy egy nyitott, magas befogadóképességű társadalom mindig előbbre tart, mint egy konzervatív).
- Újítónak tartjuk magunkat, de mindig is féltünk a változásoktól. Félünk az általunk létrehozott technológiáktól, rettegtünk az autótól, most meg az MI-tól. -- A félelem leginkább a tudatlanságból, az információ hiányából és a lelkünk edzéstelenségéből fakad.
-B2B-B2C=D2C D2C-H2H=A2A
- Mitől tudomány a marketing, és mikor válhat szakmává a marketingszakma?
- Mikor fogadjuk el hogy a fogyasztók átvették a hatalmat?
- A racionalizálás kora elkezdődött
- Amikor a sales marketing megöl(het)i a márkát
- Szót kérnek a Z generáció képviselői ( 12 )
- Már nem a média gyártja a tartalmat, hanem a tartalom keresi a médiumát, médiáját.
A figyelem ára és a befolyásolás művészete.
A kontrollálatlan reklámzaj miatt a reklám lassan eljárhatja a haláltáncát., de ne feledjük, a halálban után mindenki egyenlővé válik.
Az alibizés még hagyomány, és (még) kifizetődőnek gondoljuk.
Miért vakulunk meg saját álláspontunktól? Mert a “sakktáblán csak a saját lépéseinket akarjuk ismételgetni.
A fejlődés és haladás ellenzékének három csoportja.
Az utolsó csepp biológiája. A dézsa története, avagy, amikor látszólag nincs kontextus az utolsó csepp és a rezümé között.
Nincs rosszabb egy unatkozó embernél, egy unatkozó társadalomnál.
A média- és reklámfogyasztó, a vásárló már nem lehet csak egy statisztikai szám. (A firstparty cookie-k kialakulása)
Tényleg elvernek a botok?
A transzhumanizmus nem a szabadságot adja, - csak hisszük, mert még nem voltunk dobozba zárva.:-)
Médiatörténelem és jövőkép: Hogyan kapcsolódik a kultúra, a filozófia, a társadalom a médiához? Mi lesz a médiával rövid, közép- és hosszú távon? Mit tehet egy kiadó a szilánkosodó média ellen...
Torz egy világban élünk, a másolás erénnyé válik…. (“Csak azt másolom, amit érdemes”, dicsekszik a minap valaki. )
Ciklikusság/inga jelképezi a 2 pólusosságot is: Konzervativizmus és radikalizmus, valamint liberalizmus és autoriter
Változó létszámú csoportok változó viselkedése.
A kríziskommunikáció kritikája.
A marketing márpedig tudomány… aki érti, érti, aki nem, az nem.
Mélyebben kellene kutatni a társadalom, a gazdaság, a szociológia, a kereskedelem és a média egymást átszövő összekapcsolódását, egészen a marketingig.
Algoritmus simogató
A kétnapos konferencia programjának bemutatója, sok őszintén kimondott szóval.

előadó

    Csermely Ákos
Csermely Ákos

Magyarország