Research Hungary - Kutatás: 50 felett sem áll meg az élet.
Tuesday
Plenáris
Az 50-75 évesek online jelenléte napjainkra a korosztály meghatározó jellemzőjévé vált. Az idősebb internetezők közül szinte mindenki használja a közösségi médiát, egyharmaduk a fizetős streaming szolgáltatásokat is. Ugyanakkor a kedvelt tartalmakat továbbra is leginkább a hagyományos TV-csatornákon fogyasztják, elsősorban a filmeket és sorozatokat, valamint hírtartalmat.
A korcsoportot több szempontból is megosztja a gazdasági aktivitás megléte vagy hiánya, ami megjelenik az eszközellátottságban és az eszközhasználatban is. Jelentős a különbség ebben az életkorban a férfiak és a nők digitális jártassága között. A 50-75 évesek nagy része nem érzi, hogy a reklámok nekik szólnának. Amíg Magyarország lélekszáma csökken, ezen korosztály aránya nő a társadalmon belül. Érdemes lenne rájuk jobban odafigyelni?
Az 50-75 évesek online jelenléte napjainkra a korosztály meghatározó jellemzőjévé vált. Az idősebb internetezők közül szinte mindenki használja a közösségi médiát, egyharmaduk a fizetős streaming szolgáltatásokat is. Ugyanakkor a kedvelt tartalmakat továbbra is leginkább a hagyományos TV-csatornákon fogyasztják, elsősorban a filmeket és sorozatokat, valamint hírtartalmat.
A korcsoportot több szempontból is megosztja a gazdasági aktivitás megléte vagy hiánya, ami megjelenik az eszközellátottságban és az eszközhasználatban is. Jelentős a különbség ebben az életkorban a férfiak és a nők digitális jártassága között. A 50-75 évesek nagy része nem érzi, hogy a reklámok nekik szólnának. Amíg Magyarország lélekszáma csökken, ezen korosztály aránya nő a társadalmon belül. Érdemes lenne rájuk jobban odafigyelni?