Research Hungary - Kutatás: Hogyan érhetők el ma a fogyasztók és milyen csatornákon keresztül érdemes kommunikálni velük?

2023. április 25.
Tuesday
12:46–13:03
Plenáris
Megnézem a programban

A korábbi időszak szárnyalása után az e-kereskedelem fejlődése 2022-ben látszólag megtört. A pandémia utáni időszakban hirtelen egy gazdasági válsággal kell szembenézni, ahol a fogyasztók magatartása is változik. De hogyan elérhetők most a fogyasztók? Miként változtak a tájékozódási szokások? Mennyire tört előre a mobil használata az egyéb eszközökhöz képes? Elegendő, ha valakinek van egy mobilra optimalizált webáruháza? Vagy igényli a fogyasztó az applikációt? Melyek azok a csatornák, ahol egy sikeres webáruház eléri a fogyasztót és az érdeklődést vásárlásra tudja konvertálni? Előadásunkban ezekre a kérdésekre keressük a válaszokat.

Előadó

Szeles Péter

Szeles Péter

Reacty Digital