Research Hungary - Kutatás: Ki vesz több húst, az apphasználó vagy a lemaradó?

2023. április 25.
Tuesday
12:26–12:43
Plenáris
Megnézem a programban

Melyek azok a kategóriák, amiből egy digitális háztartás többet vesz? Nasiból és üdítőből? Ezek olyan dolgok amik jól fogynak a Netflixezés közben? Inkább zöldebb egy digitális háztartás, mert ebben is a jövő trendjeit követi? Vagy anyagilag jobban áll és ezzel együtt jár, hogy több húst vásárolnak? Vagy a digitális háztartásban több csoki fogy, mert több a gyerek, emiatt digitalizáltabb a háztartás, hiszen a gyerek elvárja, hogy legyen net, legyen streaming, stb... Netán semmi összefüggés nem figyelhető meg az FMCG kategóriák vásárlása és a digitalizáció mértéke között? Mi a helyzet azokkal a háztartásokkal, akik még mindig nem online reportolják a vásárlásaikat?

A tények makacs dolgok, de mi szeretünk a tények mentén dolgozni. A 4000 háztartásból álló háztartáspanelen felmértük, hogy mennyire digitálisak 2023-ban a magyar háztartások. Kerestünk olyan változókat, amelyek jól segítenek bennünket a digitalizáció megítélésében. Úgy gondoltuk, hogy senki nem próbálta még összekötni a digitalizáció mértékét és a háztartások FMCG termék vásárlását. Melyek azok a kategóriák, amiből egy digitális háztartás többet vesz? Nasiból és üdítőből? Ezek olyan dolgok amik jól fogynak a Netflixezés közben? Inkább zöldebb egy digitális háztartás, mert ebben is a jövő trendjeit követi? Vagy anyagilag jobban áll és ezzel együtt jár, hogy több húst vásárolnak? Vagy a digitális háztartásban több csoki fogy, mert több a gyerek, emiatt digitalizáltabb a háztartás, hiszen a gyerek elvárja, hogy legyen net, legyen streaming, stb... Netán semmi összefüggés nem figyelhető meg az FMCG kategóriák vásárlása és a digitalizáció mértéke között? Mi a helyzet azokkal a háztartásokkal, akik még mindig nem online reportolják a vásárlásaikat? Az igazság odaát van? Vagy pedig itt van a kezünkben, csak még senki nem vizsgálta?

Előadó