A közönség tagjainak már van egyéni és csoport személyisége és attitűdje. Minden más, ha ismered a közönséged.
2024. április 23.
kedd
17:27–17:50
Future Hun.
Alapvető elvárásnak tűnik, hogy ismerjük a fogyasztónkat, ráadásul ne csak számokból, hanem annak valós környezetével együtt. Nehéz azonban ezt teljesíteni akkor, ma, amikor omnikrízissel küzdünk, amikor az átmenet időszakát éljük. Vagyis nem csak fogyasztónk szűkebb környezetének ismerete, hanem a jövőbeni magatartására ható tényezők kalkulálása is fontos. Tudnunk kell azt is, hogy mi, ki befolyásolja döntéseit, ezek fogyasztásra (influencerek) vagy nemfogyasztásra (de-influencerek) buzdítják. Meg kell ismerni a fogyasztó nyelvezetét, az őt érdeklő tartalom jellemzőit és meg kell találni a közvetítő személyt. A hitelesség, a transzparencia új szintjére kell lépni. Kérdés, hogy lesz a „kevesebb” a „több”, hogy tudjuk az etikus fogyasztást szolgálni úgy, hogy közben eredményesek legyünk.
előadó
Törőcsik Mária
Magyarország