Újraszámolt kritikus tömegek!

2023. április 25.
Tuesday
19:01–19:31
Plenáris
Megnézem a programban

Az új kapcsolatok (B2C-D2C-H2H-A2A) létrejötte évek óta zajlik.
A fogyasztó öntudatra ébredt, és lehetősége van visszaszólni. Ez sok mindent megváltoztatott.
Korunk egyik nagy kérdése leginkább az, hogy egy szolgáltató márka fegyvertárában többet ér-e a média hirdetése, mint a google-értékelések, vagy a közösségi tér visszaszólásainak kezelése? Úgy tűnik, hogy a globális márkák egyre kevesebbet foglalkoznak az ügyfél-elégedettséggel. Ügyfélszolgálati útvesztőket kreáltak, és könnyebbnek tekintik egy új ügyfél becserkészését, mint a meglévők elégedettségét. Ebből a szempontból a változás talminak tűnik, de hosszú távon vajon kinek lesz igaza?
Van az a méret, amelyet már nem ír felül az ügyfél-elégedettség?
– Kinek mit jelent ez a fogalom: kritikus tömeg?
– Valóban el akarunk érni 7 millió embert?
– Felértékelődhetnek ezáltal a perifériára került médiatípusok?

Beszélgetés vezető

Holló Márta

Holló Márta

Magyar Telekom

Résztvevő

Bognár Vera

Bognár Vera

Haleon-GlaxoSmithKline
Farkas Mira

Farkas Mira

Magyar Telekom
Fülöp Gábor

Fülöp Gábor

Provident
Sommer Ádám

Sommer Ádám

Praktiker
Sopov István

Sopov István

Adaptive Media
Spielmann Katalin

Spielmann Katalin

Mediabrands