Újraszámolt kritikus tömegek!
Tuesday
Plenáris
Az új kapcsolatok (B2C-D2C-H2H-A2A) létrejötte évek óta zajlik.
A fogyasztó öntudatra ébredt, és lehetősége van visszaszólni. Ez sok mindent megváltoztatott.
Korunk egyik nagy kérdése leginkább az, hogy egy szolgáltató márka fegyvertárában többet ér-e a média hirdetése, mint a google-értékelések, vagy a közösségi tér visszaszólásainak kezelése? Úgy tűnik, hogy a globális márkák egyre kevesebbet foglalkoznak az ügyfél-elégedettséggel. Ügyfélszolgálati útvesztőket kreáltak, és könnyebbnek tekintik egy új ügyfél becserkészését, mint a meglévők elégedettségét. Ebből a szempontból a változás talminak tűnik, de hosszú távon vajon kinek lesz igaza?
Van az a méret, amelyet már nem ír felül az ügyfél-elégedettség?
– Kinek mit jelent ez a fogalom: kritikus tömeg?
– Valóban el akarunk érni 7 millió embert?
– Felértékelődhetnek ezáltal a perifériára került médiatípusok?
Beszélgetés vezető
Résztvevő

Bognár Vera

Farkas Mira

Fülöp Gábor

Sommer Ádám

Sopov István
