Vendégváró, felkavaró: Bennünket a fikciók tartanak össze! Faust alkuja, Mefisztó mosolya. Miért lett ennyire üzleti fókuszú a program?

2023. április 25.
Tuesday
09:57–10:27
Plenáris
Megnézem a programban

Miért biztos, hogy Machiavelli olvasta az Ó- és Újszövetséget, és miért érvényesek mind a mai napig az ott leírt igazságok és „tételek” versenypiacon és emberkezelésben?
• Minden állapotban benne vagyunk. Minden kialakult helyzetnek magunk is részesei vagyunk.
• Mi lesz veletek konformisták?
• A közönség és a verseny könyörtelen, mint az állatok a vadonban. Lehet pajzsod a pénz, de ez hosszú távon drága lesz.
• A kontroll nélküli szabad gondolkodás torzító hatásai.
• Hogyan vásároltasd meg a fogyasztóban irántad érzett lojalitását? A lojalitás és az áldozathozatal között nincs akkora különbség, mint azt először gondolnánk.
• Szót kér a Z generáció. Ezúttal ők beszélnek – mirólunk…
• „…aki szarik a múltjára, az szarik a jövőjére is!”
• A fenntarthatóság búcsúcédulái, avagy a screenen nevelkedett nemzedék kiveszőfélben lévő intellektusa.
• Szót kapnak a baby boomerek is! – hisz a tudás másik felét csak tapasztalatból tudjuk összeszedni.
• A konszolidált(-nak hitt) versenypiacra a disztributív erők mindig kívülről érkeznek, de ha „jelen vagy” bőven a felforgatás előtt megismered őket.
• A média és a marketing szilánkosodása: a tömegtől érdemesebb függeni, vagy néhány ügyféltől?
• Kire lesz ideje a médiafogyasztónak?
Vajon milyen fordulópontok előtt vagy után vagyunk?
7 millió ember elérése most már nem a hagyományos média privilégiuma. De valóban szükséges elérni ennyi embert? Erre a kérdésre más-más megközelítésből – üzleti, társadalmi és filozófiai –mások a válaszok.
• A fogyasztó visszaszól. Nem várt találkozás a médiafogyasztóval. (Ha megérted az állatok viselkedését, sok minden érthetővé válik az embereknél is.)
• Minden ember mögött ott van egy(-két) algoritmus.
• Ki maradhat? A figyelemgazdaság új szereplő. Az elmúlt három év hype termése: viselkedési közgazdaságtan, metaverzum, MI.
• Ki moderálja a kereskedelem, a marketing és a média világát?
• Az adatvezérelt emberi élet kialakulása.
• A buborék gyermekei. Ki töri át a figyelem és véleménybuborék falát?
• A lagzihoz megkapod (jár) a mamát is. („…és felszállt ezer lepke, szárnyukkal verdesnek, és nem tudják milyen nagy hatásuk lett!”)
• Mindaz amiről beszéltem, benne van a mottóban: MAGUNKNAK TEREMTETTÜK ezt a VILÁGOT. Nem te, nem ő, hanem mi, együtt. Ha kicsit cinikus akarok lenni: magunknak teremtettük ezt az állapotot.
• Lesz itt, kérem szépen, minden. Ha valaki tanulni, üzletelni, barátkozni szeretne, biztosíthatom, megtalálja a maga helyét a két nap alatt.
• A kétnapos konferencia programismertetőjét mondom el.

Előadó