Mesterséges intelligencia az autómarketing szolgálatában
2024. április 24.
szerda
11:29–11:45
CarMarketing
Ülj be mellém és megmutatom, hogy hogyan használja egy márka a mesterséges intelligenciát globális szinten, és hogyan merészkedik olyan területekre, ahol eddig talán nem is számítottak rá.
Az AI-t használva próbáltuk dekódolni a fiatalok nyelvén a márka üzenetét és azokat az egyedi előnyöket, amiket kínál. Az AI segítségével lehetőséget teremtettünk arra, hogy a userek virtuálisan ”kipróbálhassák” az autót, és a fantáziájukra bízva dönthessék el, hova érkezzenek meg vele, vagy épp, hogy a saját ízlésükre formálhassák azt. Ez a megközelítés az AI és a kreativitás egyedi kombinációja, amely a jövő vásárlóit célozza meg és inspirálja.
Az AI lehetőségei szinte végtelenek az automotive területén, és a technológia folyamatos fejlődésével egyre hatékonyabb és innovatívabb módszerek jelennek meg a piacon.
Az AI-t használva próbáltuk dekódolni a fiatalok nyelvén a márka üzenetét és azokat az egyedi előnyöket, amiket kínál. Az AI segítségével lehetőséget teremtettünk arra, hogy a userek virtuálisan ”kipróbálhassák” az autót, és a fantáziájukra bízva dönthessék el, hova érkezzenek meg vele, vagy épp, hogy a saját ízlésükre formálhassák azt. Ez a megközelítés az AI és a kreativitás egyedi kombinációja, amely a jövő vásárlóit célozza meg és inspirálja.
Az AI lehetőségei szinte végtelenek az automotive területén, és a technológia folyamatos fejlődésével egyre hatékonyabb és innovatívabb módszerek jelennek meg a piacon.