Vírus + chiphiány + háború hatása az autóhirdetésekre.

2022. május 11.
Wednesday
10:23–10:33
Marketing
Megnézem a programban

Az újautó-hirdetések hogyan követik le az aktuális gazdasági behatásokat (váratlan pofonokat), miért és merre tartanak. Rengeteg példa 10 percben.
Az autógyártás, ezáltal pedig a hazai autószalonok és a márkaképviseletek is nagy bajban vannak. Az előadásban bemutatom, hogyan reagáltak mindezekre: hogyan fejlesztettek villámgyorsan a hazai szalon- és szervizszolgáltatásaikon, ezt a kiút-keresést hogyan kommunikálták, most épp merre tartanak, és mindezt milyen hatékonysággal támogatták online hirdetéseikkel.
A covid-járvány kirobbanása óta 2000 újautó-hirdetést gyűjtöttünk össze a hazai weboldalakról (Ads, FB és Banner) és rendszereztünk a hirdetések célja szerint*. Ebből a legérdekesebb kreatívokat mutatom be úgy, hogy a JóAutók.hu weboldalunkon is futott kampányok esetén a kreatívok eltérő hatékonyságát is elemzem (mennyire eltérően reagál a havi 400 000 egyedi látogatónk az egyes új autós szolgáltatások hirdetéseire (ctr%)).
*Az előadáson résztvevő hallgatók hozzáférést kapnak az említett friss autóhirdetés-adatbázishoz.

Előadó

Fodor László

Fodor László

JóAutók.hu