A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Gesztesi Gábor

DIEGO

Magyarország

    Gesztesi Gábor

A Budapesti Metropolitan Egyetemen végeztem közgazdászként, marketing szakon.
A DIEGO nemzetközi lakberendezési franchise áruházlánc marketingigazgatójaként három ország teljes marketingkommunikációjáért- és stratégiájáért felelek.
Az elmúlt 25 évben piacvezető nagyvállalatoknál értékesítéssel és marketinggel foglalkoztam, autóipari, IT és retail szektorokban.
Büszke vagyok arra, hogy 2022-ben a DIEGO nyerte el a Magyar Franchise Szövetség Év Marketing Díját továbbá 2023-ban beválasztottak a TOP50 legsikeresebb marketing-kommunikációs döntéshozók közé.

2024. április 23.

Csereklei Zoltán (Magyarország, Pelenka.hu / Beauty.hu), Sommer Ádám (Magyarország, Praktiker), Juhász-Váczi Heni (Magyarország, Whitedog Media), Gesztesi Gábor (Magyarország, DIEGO), Blaumann Debóra (Magyarország, Erste Bank Hungary), Metykó Tibor (Magyarország, Euronics), Baranyi László (Magyarország, Publicis Groupe Hungary)
Nagy Barnabás (Magyarország), Madar Norbert (Magyarország, GKID), Venk László (Magyarország, Adlogic), Gesztesi Gábor (Magyarország, DIEGO), Takács Csaba (Magyarország, Alza.hu), Nagy Szabolcs (Magyarország, Scitec Nutrition)

2024. április 24.

Pohly Ferenc (Magyarország), Sztárcsevity Andrea (Magyarország, Volvo Autó Hungária), Gesztesi Gábor (Magyarország, DIEGO), Kiricsi Dávid (Magyarország, Erste Bank Hungary)