Program
A terem támogatója: Atmedia
Házigazda:
Ákos Szabó (Ausztria, Studio Binär)
Zaj van, babám? Mire felszisszentünk késő lett!!! A meddig lehet a médiafogyasztó csak egy statisztikai szám? Tudomány
Vernyik Imre (Magyarország, Fourfourlab)
Research Hungary. Hogyan néz ki az ember 24 órája, és közben mikor milyen médiumokat fogyaszt önmagában és párhuzamosan más típusú médiummal.
Molnár Zoltán (Magyarország, NRC)
Research Hungary. A közös nevező a képernyő.
Madar Norbert (Magyarország, GKID)
Research Hungary. Attitűdök és képernyők.
Strumperger Viktória (Magyarország, Kantar Hoffmann)
Research Hungary. Tényleg elég a Z-Genre lőni?
Bodnár Krisztina (Magyarország, Consumer Panel Services Hungary)
Research Hungary. Reklámok Mezőkövesdtől Miskolcig
Őrsi Zoltán (Magyarország, Nielsen)
A 'reklámmentes világ'.
Barta Attila (Magyarország, Magyar Telekom)
A jövő reklámfogyasztói már köztünk élnek
Kanyó Roland (Magyarország, dm Kft.), Pantl Péter (Magyarország, MOL), Szalkai Réka (Magyarország, Mastercard), Ádám Vera (Magyarország, Wavemaker), Vízkeleti Ildikó (Magyarország, Auchan), Horváth Rita (Magyarország, Publicis Groupe Hungary), Blaumann Debóra (Magyarország, Erste Bank Hungary)
A marketingtudomány elfeledett természeti törvényei. Tudomány
Mező László (Magyarország, EssenceMediacom)
Amikor már felszisszenni késő lesz.
Csereklei Zoltán (Magyarország, Pelenka.hu / Beauty.hu)
Csak egy dobásunk lehet! A médiatervezés filozófiája egy nem multicég szemszögéből.
Metykó Tibor (Magyarország, Euronics)
A tüneti kezelések és egészségben tartás.
Csereklei Zoltán (Magyarország, Pelenka.hu / Beauty.hu), Sommer Ádám (Magyarország, Praktiker), Juhász-Váczi Heni (Magyarország, Whitedog Media), Gesztesi Gábor (Magyarország, DIEGO), Blaumann Debóra (Magyarország, Erste Bank Hungary), Metykó Tibor (Magyarország, Euronics), Baranyi László (Magyarország, Publicis Groupe Hungary)
Adom a napom - adtam a nevem
Geszti Péter (Magyarország)
Új marketing: A változást meglátni nem kell félnetek.
Mérő Ádám (Magyarország, The Coca-Cola Company)
A marketing transzformációja.
Bánhegyi Zsófia (Magyarország, Szerencsejáték Zrt.)
A 24. órában. Most vagy soha?
Gulyás János (Magyarország, Wavemaker/ MRSZ), Palincsár László (Magyarország, Ernst & Young)
Média áremelés, aminek a hirdető is örülne
Juhász Péter Tibor (Magyarország, Vodafone / DIGI)
Vajon miként követte le a reklám ára az elmúlt évek inflációit?
Dudás Gergely (Magyarország, RTL Magyarország), Tőrös Balázs (Magyarország), Somlói Zsolt (Magyarország, Mindshare), Sopov István (Magyarország, IAB Hungary / Adaptive Media), Juhász Péter Tibor (Magyarország, Vodafone / DIGI), Kosaras Klaudia (Magyarország, Atmedia), Mérő Ádám (Magyarország, The Coca-Cola Company)
Nincs itt kérem semmi látnivaló, csak hallgatni kell. Ráskó Eszter
Ráskó Eszter (Magyarország)
Ki viszi át a szerelmet?
Borsány-Gyenes András (Magyarország, Network4 Media Group)
Nem minden arany, ami fénylik.
Fischer Gábor (Magyarország, TV2 Média Csoport)
Hogyan változott meg a világ a műsorszolgáltatók számára?
Holló Márta (Magyarország, Magyar Telekom), Borsány-Gyenes András (Magyarország, Network4 Media Group), Málnay B. Levente (Magyarország, AMC)
Királyok egymást közt!
Vidus Gabriella (Magyarország, RTL Magyarország), Vaszily Miklós (Magyarország, TV2 Média Csoport), Gulyás János (Magyarország, Wavemaker/ MRSZ), Guttengéber Csaba (Magyarország, Atmedia), Holló Márta (Magyarország, Magyar Telekom), Kovács Tibor (Magyarország, Ringier Hungary), Szalkai Réka (Magyarország, Mastercard)
Médiatervezés 2024.
Mit állíthatok szembe a reach-csel?
Bacsa Gábor (Magyarország, Dentsu)
Zsong a fejem.
Ritter Ádám (Magyarország, PanMedia Western)
A nem digitális kampányok helye a digitálissá vált környezetben.
Zubcsics Kata (Magyarország, Initiative)
Médiatervezés 2024.
Baráth Péter (Magyarország, RTL Magyarország), Sopov István (Magyarország, IAB Hungary / Adaptive Media), Spielmann Katalin (Magyarország, IPG Mediabrands), Holló Márta (Magyarország, Magyar Telekom), Pánczél Gabriella (Magyarország, Nestlé), Juhász Péter Tibor (Magyarország, Vodafone / DIGI), Polgár-Várnai Brigitta (Magyarország, EssenceMediacom)
Miért legyek áldás, ha lehetek átok is! Vágyom a tilosba!
Zenevonat Szuperprodukció az LGT sztárjaival és Horváth Charlie (Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!