A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

A marketing transzformációja.

2024. április 23.
kedd
15:29–15:47
Marketing
Megnézem a programban
Az elmúlt években a marketing talán többet fejlődött, mint az elmúlt 20 évben, elsősorban a terület jelentőségének erősödésével és a technológiai lehetőségeknek köszönhetően. Mára a cost center megközelítésből a profit center megközelítésbe lépett át jó esetben a vállalaton belül, messze túlmutatva a purpose láttatásán és márkaépítésen. De mit is jelent ez a működés szempontjából? Hogyan bővült ki a hagyományos marketing szerepkör más területektől átvett feladatokkal? Hogyan alkalmazkodik ehhez a marketing szervezet? Egyes szektorokban, még nagyvállalati szinten is több helyen van még mindig a marketingfeladat, érdemes-e egy kézbe tenni? De a mai hazai marketing vezetők biztos alkalmasak erre? Hogyan változik a harmadik feles médiahasználat a saját csatornák használata mellett? Erről szól többek között az előadás.

előadó

    Bánhegyi Zsófia
Bánhegyi Zsófia

Szerencsejáték Zrt.

Magyarország