A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Juhász Péter Tibor

Vodafone / DIGI

Magyarország

    Juhász Péter Tibor

Péter karrierje első 10 évében a Procter & Gamble közép-európai központjában a többi között logisztika, marketing, e-kereskedelem és média területeken dolgozott.
2013-tól a Magyar Telekom marketingkommunikációs vezetőjeként az akkor szokásos funkcionális, gigabit és promóciós kommunikációból egy sokkal emberközelibb márkaépítés felé mozdult el.
2018-ban marketing igazgatóként csatlakozott a Molson Coors (Borsodi) csapatához, ahol az évek óta csökkenő Borsodi márkát növekvő pályára állította.
A Vodafone márka és média csapatát 2020 óta vezeti.
Az egyik legtöbb díjat nyert magyar szakember (Cannes Lions, LIA, EPICA, EFFIE, Arany Penge, Hipnózis), gyakori szereplő az iparági rendezvényeken.

Péter 1 évet töltött GYES-en. Ekkor indították el feleségével a csaladimatrica.hu start upot. Két munka között minden alkalommal 3-6 hónapot egyéni és családi feltöltődéssel töltött.

Boldog házasságban él, három gyermekükkel egy Budapest közeli faluban laknak. Gyerekkora óta játszik tenor kürtön, a zongorázást viszont csak 40 évesen kezdte el. Szívesen sportol, és komoly LGT/Presser relikvia gyűjteménye van.

2024. április 23.

Dudás Gergely (Magyarország, RTL Magyarország), Tőrös Balázs (Magyarország), Somlói Zsolt (Magyarország, Mindshare), Sopov István (Magyarország, IAB Hungary / Adaptive Media), Juhász Péter Tibor (Magyarország, Vodafone / DIGI), Kosaras Klaudia (Magyarország, Atmedia), Mérő Ádám (Magyarország, The Coca-Cola Company)
19:57–20:37
Marketing

Médiatervezés 2024.

Baráth Péter (Magyarország, RTL Magyarország), Sopov István (Magyarország, IAB Hungary / Adaptive Media), Spielmann Katalin (Magyarország, IPG Mediabrands), Holló Márta (Magyarország, Magyar Telekom), Pánczél Gabriella (Magyarország, Nestlé), Juhász Péter Tibor (Magyarország, Vodafone / DIGI), Polgár-Várnai Brigitta (Magyarország, EssenceMediacom)