Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

Ismertető

A Media Hungary 2019 konferencián a média, a reklám, a kommunikáció, a kereskedelem és a további kapcsolódó ágazatok képviselői gyakorlatias, a hétköznapi munkában alkalmazható ötleteket és fejlesztéseket mutatnak be, kiemelt figyelmet szentelve a fogyasztói élményhez kapcsolódó témáknak.

Néhány kérdés – természetesen a teljesség igénye nélkül – a több mint kétszáz hazai és külföldi előadó közreműködésével zajló szakmai programhoz kapcsolódva:

  • Te már mersz mástól tanulni? Vagy megvárod, hogy kényszerítsen a piac?  
  • … és az eredmény mi lett?! A világot átformáló márkák születésének és gyarmatosításának okai és hatásai
  • Szót kér a gazdaság/kereskedelem régi/új szereplője: „... az asztalotokhoz ültem ...”
  • A vásárlói- és a hirdetői magánutak kialakulása és kezelése
  • A tökéletes fogyasztó: nem csak hűséges és visszatérő, de evangélistád is
  • Kinél lesz jobb a hirdetőnek? A miértek kérdésköreinek vizsgálata
  • A hirdetői magánutak hatása az ügynökségi piacra
  • Ügynökségek atomizálódása: kis és nagy ügynökségek a hétköznapokban
  • Mit tanulhatunk a számunkra idegen piaci szereplőktől? Gazdasági szereplők bemutatkozása
  • Mit tanulhatnak az ügynökségek és a média a globálisoktól?
  • Sales Hungary? A Media Hungary-n? Már nem az ördögtől való...
  • A sales-marketing képlete:  Hányszor kell, illetve lehet megszólítani a vásárlót/fogyasztót?
  • Ügyfélszolgálatok rendbe állítása: mert neked is kell közvetlen kapcsolat az ügyfeleddel
  • Téged ki fog ajánlani?  
  • Megfordított sorrendek: értékesítéstől (konverzió) a brandépítésig.
  • ... és színre lép a precíziós marketing
  • Data, data, data: technológia, forrás, feldolgozás: szánd rá az idődet! Esettanulmányok
  • Programmatic/Ad Tech-újdonságok
  • A figyelemgazdaság egy napja. Exkluzív kutatás
  • A fogyasztók láthatatlan megfigyelése
  • A mesterséges intelligencia jelenléte napjaink kommunikációs- és szórakoztatóiparában
  • Amit nem lehet a háttérben csinálni: olvasni
  • Sajtó: nagy és kis kiadók (egy- és több termékes), tematikusok egymás piacán
  • A televíziós tartalomterjesztés fejlesztése: mitől lesz jobb a hirdetőnek?
  • Álmok, piacfejlesztések és a valóság: tévé és online mérések
  • Ingyenes és fizetős tartalmak: egy új helyzetben is a néző dönt
  • Tévés bevételi oldalak: reklám és előfizetések harmóniában
  • A tartalomterjesztést átformáló technikák: a kihajtható telefon és az 5G
  • Tévés tartalmak monetizálása appokon keresztül. Lehetséges. Van, akinek igen.
  • A magyar tartalomgyártó piac válasza a globális OTT szereplők terjeszkedésére: helyi tartalmak felerősödése
  • Régi/új tartalomgyártók az online videó piacán
  • Nem olvasni, játszani akarnak! Az esport piac helyzete fokozódik
  • Közösségi média: királyok és betolakodók
  • Az élménygazda(g)ság (szórakoztatóipar) diszruptív hatása a hagyományos média piacára
  • Hittek a márkában, hittek saját magukban: magyar márkák építése - a brandtől az értékesítésig
  • Az érzelem kialakulásának hatásai és következményei (szocializáció és a későbbi behatások figyelembevétele)
  • HR és cégvezetés:  a munkavállalók csábítása
  • Storytelling: „Hisznek a mesének, jobban, mint a szemüknek”. A story folytatódik
  • A jégmadarak stratégiája (a rálátás és a részletek művészei)

A MEDIA HUNGARY 2019 TELJES PROGRAMJA

Köszönettel

Csermely Ákos
a MediaHungary főszervezője

 

A Média Hungária konferenciairoda független rendezvényszervező cég:

– A Konferenciairoda tevékenysége kizárólag szakmai kérdések megvitatására, az edukációra irányul, valamint az újdonságok bemutatására az üzleti élet, a stratégia és az eszközök területén.
– Rendezvényein igyekszik minden üzleti/piaci oldalnak helyett biztosítani és találkozópontként is működni.
– Nem ügynökség vagy más kereskedelmi szolgáltató, amely a rendezvényein keresztül szervez ügyfeleket (így érdekében áll kizárni a konkurenseket és azok megoldásait.”
– Az Media Hungary szervezőit a program összeállítása során kifejezetten a szakmaiság, és a teljességre - vagy legalábbis a sokrétűségre való törekvés vezérelte, s ezzel párhuzamosan igyekeztek elkerülni azt, hogy a politika belopakodjon az előadótermekbe, pártmérlegelések, politikai súlyozások mételyezzék meg az okos, tárgyszerű szakmai beszélgetéseket.

Kérünk mindenkit, hogy segítse ezt a szándékot, maradjon meg a rendezvény továbbra is a média, a netpolgárok, a piaci szereplők, ügynökségek, a hirdetők, a kereskedők, a gazdasági szereplők, üzletfejlesztők és az egész internet legfontosabb szakmaifórumának.

A konferencia programjában a fenti célkitűzésekhez illeszkedő előadások, fórumok, workshopok, szakmai kiállítások, valamint mesterkurzusok szerepelnek. 

A konferencia két napján 5-5 teremben az alábbi főbb témakörök feldolgozását tervezzük: 

A konferenciairoda szakmai lapja a digitalhungary.hu

Kedves kollégák!

Reméljük, hogy az elmúlt két évtizedben szerzett személyes tapasztalatok, közvetett benyomások, illetve a korábbi konferenciák szakmai visszhangja alapján 2019. május 07-8-án Ön is velünk tart a 24. Media Hungary konferencián, a magyar média, marketing és kereskedelmi piac meghatározó rendezvényén.

Megtisztelő figyelmüket köszönve, üdvözlettel:                                                                                                          

Csermely Ákos