Személyre
szabott szabadság

2025. MÁJUS 13-14. Siófok, Hotel Azúr

Donáth Fruzsina

Magyarország

    Donáth Fruzsina

­­­Donáth Fruzsina hat éves e-kereskedelmi piaci tapasztalattal bír, melynek során négy év alatt megtízszerezte az általa vezetett Mall.hu árbevételét. A cég 2015-ben 80 alkalmazott segítségével közel 90 000 termékfajtát 7.500 nm-es összterületű lokális raktárból kínált. Ezt követően a Bónusz Brigád operatív vezetésével foglalkozott. 2017 augusztusától a Smartcommerce Consulting keretén belül digitalis és e-commerce stratégiai és üzleti tanácsadással foglalkozik. Bizottsági tag a SzEK.org e-kereskedelmi érdekképviseleti szövetségben és szakmai konferenciák előadója.

2025. május 13.

12:20–12:55
Retail Hungary

Piacépítés a globálisok árnyékában

Donáth Fruzsina (Magyarország), Szabó László (Magyarország, GrowwwDigital), Őri Gergely (Magyarország, JátékNet), Zabari István (Magyarország, Lumenet), Fazekas Bálint (Magyarország, Euronics), Schmidt Richárd (Magyarország, Alinda), Cserjés-Kopándi Ildikó (Magyarország, PwC), Pörzse Norbert (Magyarország, vagyaim.hu)
Donáth Fruzsina (Magyarország), Kanyó Roland (Magyarország, dm Kft.), Kun Miklós (Magyarország, EssenceMediacom), Kiss Virág (Magyarország, PwC), Szomolányi Márk (Magyarország), Földi Miklós Dániel (Magyarország, Reklámpszichológus)