A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Sopov István

IAB Hungary / Adaptive Media

Magyarország

    Sopov István

Sopov István egyetemi tanulmányai mellett 2004-ig a PORT.hu főszerkesztője volt, ezt követően marketing igazgatói majd kereskedelmi igazgatói pozícióban elsősorban a PORT.hu hirdetési felületeinek értékesítésért felelt 2006 végéig.

2007 elején alapította meg az Adaptive Media Sales House-t. A cég a legnagyobb független digitális hirdetésértékesítéssel foglalkozó sales house a magyar piacon. A portfólió legismertebb tagjai a 444.hu, a WMN.hu, Szeretlekmagyarország.hu és a Otthontérkép csoport. A sales house nemzetközi kiadványokat is értékesít, melyek közül a legnagyobb érdeklődés a Viber hirdetési megoldásait övezi. Az Adaptive mellett több szakmai szervezet munkáját támogatja, 2017 nyarától az IAB elnöke, 2018-tól MRSZ elnökségi tag és még ugyanebben az évben a DKT elnökének is megválasztották.

2024. április 23.

Dudás Gergely (Magyarország, RTL Magyarország), Tőrös Balázs (Magyarország), Somlói Zsolt (Magyarország, Mindshare), Sopov István (Magyarország, IAB Hungary / Adaptive Media), Juhász Péter Tibor (Magyarország, Vodafone / DIGI), Kosaras Klaudia (Magyarország, Atmedia), Mérő Ádám (Magyarország, The Coca-Cola Company)
19:57–20:37
Marketing

Médiatervezés 2024.

Baráth Péter (Magyarország, RTL Magyarország), Sopov István (Magyarország, IAB Hungary / Adaptive Media), Spielmann Katalin (Magyarország, IPG Mediabrands), Holló Márta (Magyarország, Magyar Telekom), Pánczél Gabriella (Magyarország, Nestlé), Juhász Péter Tibor (Magyarország, Vodafone / DIGI), Polgár-Várnai Brigitta (Magyarország, EssenceMediacom)