A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Spielmann Katalin

IPG Mediabrands

Magyarország

    Spielmann Katalin

­Elkötelezett integrált marketingkommunikációs szakértő, több mint 20 éves marketing tapasztalattal, jelenleg az IPG Mediabrandsnál COO pozícióban, korábban a Coca-Cola és a Johnson & Johnsonnál helyi és regionális média és digitális vezető szerepkörökben – erős affinitás a holisztikus médiatervezés és -vásárlás, digitális képességépítés és adatvezérelt szakértővé válás terén, illetve a programozott médiavásárlásban és az adatközpontú tervezésben való kiemelkedő teljesítmény révén. Márkakommunikációs stratégia, integrált kommunikációs tervezés és omni-channel tervezés terén szerzett tapasztalat.

2024. április 23.

19:57–20:37
Marketing

Médiatervezés 2024.

Baráth Péter (Magyarország, RTL Magyarország), Sopov István (Magyarország, IAB Hungary / Adaptive Media), Spielmann Katalin (Magyarország, IPG Mediabrands), Holló Márta (Magyarország, Magyar Telekom), Pánczél Gabriella (Magyarország, Nestlé), Juhász Péter Tibor (Magyarország, Vodafone / DIGI), Polgár-Várnai Brigitta (Magyarország, EssenceMediacom)