A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Vernyik Imre

Fourfourlab

Magyarország

    Vernyik Imre

1995 óta dolgozom a reklámiparban. Mediapolis, OMD Magyarország, Panmedia, PHD Magyarország, Nexus, Carnation Group, Berg Media, 1080p Reklámügynökség, Maximize és végül média audit a Media Compass-nál. 2007-ben először kóstoltam bele a saját vállalkozás keserű pirulájába, 4 évet küzdöttem, mint Zsákos Frodó a gyűrűvel. Főleg 2002-ben estem szerelembe a marketingkommunikációs stratégiával, ez a kapcsolat azóta tart. Most éppen statisztikai oldalról közelítem második vállalkozói periódusomban a Fourfourlab-bal.

Minden tapasztalatomat igyekszem szintetizálni az üzleti tanácsadás egyedi és független módszertanában. Az ehhez használt eszköztár a prediktív analitika. Meggyőződésem, hogy minden üzleti analitika csak annyira erős, amennyire az üzleti dilemmák szolgálatába állítható.

2024. április 23.

13:19–13:34
Future Hun.

A mi Újszövetségünk!

Kun Miklós (Magyarország, EssenceMediacom), Vernyik Imre (Magyarország, Fourfourlab)
15:30–16:43
Future Hun.

Hogyan legyünk futurológusok?

Kis Gergely (Magyarország, eNet), Bánki Attila (Magyarország, Vermis), Rab Árpád (Magyarország), Köves Alexandra (Magyarország), Csermely Ákos (Magyarország), Mondovics Péter (Magyarország, Mastercard), Litkai Gergely (Magyarország), Vernyik Imre (Magyarország, Fourfourlab), Blaumann Edit (Magyarország, MOME), Juhász Edina (Magyarország, Ringier Hungary), Mesterséges Intelligencia (Magyarország)
Pőcze Balázs (Magyarország, Mito Creative), Szabó Béla (Magyarország, Magyar Telekom), Vernyik Imre (Magyarország, Fourfourlab), Szűcs Gergely (Magyarország, Metorika), Kiricsi Dávid (Magyarország, Erste Bank Hungary), Kassitzky Attila (Magyarország, Dot Creative)