12:46–13:03 Plenáris Research Hungary - Kutatás: Hogyan érhetők el ma a fogyasztók és milyen csatornákon keresztül érdemes kommunikálni velük?
13:03–13:20 Plenáris Research Hungary - Kutatás: A digitálisan affinis lakosság tartalomfogyasztási és vásárlási szokásai
16:49–17:02 Plenáris Research Hungary - Kutatás: Az other 50 árnyalata. Médiaélet a tévén túl. + Korcsoportos médiafogyasztás
17:31–17:49 MédiaBiznisz Research Hungary - Kutatás: Mennyi tere van még a lakossági streamingnek Magyarországon?
12:45–13:00 FutureHungar Research Hungary - Kutatás: MI – Áldás vagy átok – segíti vagy veszélyezteti a társadalmi rétegeket?
14:59–15:16 Marketing Research Hungary - Kutatás: It’s time for a change – Hogyan változik az outdoor piac, az innováció?
17:16–17:30 HumanHungary Research Hungary - Kutatás: Miként megszólítható a Z generáció társadalmi témákban.