Hotel Azúr, Siófok

2019. május 7-8.

mobil app

Program

Reklám

A marketing digitális transzformációja. Az alkalmazkodás. Vezeti: Jaksity Kata

15:15–15:30
Reklám

Így jártunk.

Fincza Kata (Borsodi, Magyarország)

Reklám

A megérzés alapú marketing.

17:20–17:35
Reklám

Út Tokióba.

Szerencsi Éva (Magyar Paralimpiai Bizottság, Magyarország)

17:35–18:15
Reklám

A jóérzés-alapú marketing.

Felkai György (Nemzeti Közművek, Magyarország), Gáspár Bence (OTP, Magyarország), Kutas István (Magyar Telekom, Magyarország), Lengyel András (atmedia, Magyarország), Szerencsi Éva (Magyar Paralimpiai Bizottság, Magyarország), Temesi Dóra (MeH, Magyarország)

18:15–18:55
Reklám

Generációk és attitűdök kezelése.

Flesch Tamás (MSZÉSZ, Magyarország), Hergár Eszter (Magyar Nemzeti Bank, Magyarország), Hidvégi Krisztina (New Land Media, Magyarország), Kamasz Melinda (Növekedés, Magyarország), Pálfalvi Márta (Heineken, Magyarország), Suba János (Vodafone, Magyarország)

Reklám

Miért lesz jobb a hirdetőnek? A hirdető és ügynökségek együttműködéseinek átalakulása.

19:55–20:30
Reklám

Kinél lesz jobb a hirdetőnek?

Blaskó Nikolett (ACG/MAKSZ, Magyarország), Gecs Katalin (TEN Media, Magyarország), Mondovics Péter (Mastercard, Magyarország), Szabó Edina (OMD, Magyarország), Varga-Nagy Eszter (IKEA, Magyarország)

A változtatás jogát fenntartjuk!