mobil app

Program

11:18–12:03
Marketing

Létezik-e tematikus marketing?

Bányász Lívia (Unilever, Magyarország), Deli Károly (Carlsberg, Magyarország), Kelemen-Tűz Gabriella (Renault, Magyarország), Kékesi Zsuzsa (Ringier Hungary, Magyarország), Takács Borbála (Adevinta Hungary, Magyarország), Tüskés Henrietta (Bayer, Magyarország), Éless Dénes (Szerencsejáték Zrt., Magyarország)

12:03–12:48
Marketing

Az egészség marketingje.

Dr. Katona Norbert (Neumann János Egyetem, Magyarország), Dr. Kovács Gusztáv (TEVA, Magyarország), Dr. Zsolnai Gábor (Union, Magyarország), Lancz Róbert (Doktor24, Magyarország), Póda Tamás (SynLab, Magyarország)

12:48–13:38
Marketing

Hol lesz majd piacterünk?

Csizmadia Diána (Magyarország), Door-Szabó Nóra (Httpool Hungary, Magyarország), Holló Márta (Magyar Telekom, Magyarország), Juhász Diána (Lounge Group, Magyarország), Karczub-Lehoczky Fanni (Media Markt, Magyarország), Kövesházi Dániel (Mito, Magyarország), Pálinkás Kriszta (Molson Coors, Magyarország)

Marketing

Lelkünkre ható kreatív erők! (Viselkedési közgazdaságtan és az algoritmusok versenye a figyelemért )

Marketing

Szórakoztatás a Digitáliában

16:03–16:24
Marketing

A hír is érzelmes műfaj

Radnai Péter (AMC, Magyarország), Szalai Vivien (TV2 Média Csoport , Magyarország)

16:24–16:44
Marketing

Mit látok a médiából?

Radnai Péter (AMC, Magyarország), Szentkirályi Alexandra (Miniszterelnöki Kabinet, Magyarország)

17:31–18:13
Marketing

Mindenki máshol van! A média új feladatai

Bognár Bálint (Central Médiacsoport, Magyarország), Csermely Ákos (Magyarország), Dr. Bartóki-Gönczy Balázs (Médiatanács, Magyarország), Ilku Miklós (Index, Magyarország), Mező László (EssenceMediacom, Magyarország), Szalai Zoltán (Mandiner, Magyarország), Szántó Balázs (Noguchi, Magyarország)

A változtatás jogát fenntartjuk!