Program
Mitől lesz a marketing tematikus?
Stefanics Annamária (Mediator, Magyarország)
Létezik-e tematikus marketing?
Bányász Lívia (Unilever, Magyarország), Deli Károly (Carlsberg, Magyarország), Kelemen-Tűz Gabriella (Renault, Magyarország), Kékesi Zsuzsa (Ringier Hungary, Magyarország), Takács Borbála (Adevinta Hungary, Magyarország), Tüskés Henrietta (Bayer, Magyarország), Éless Dénes (Szerencsejáték Zrt., Magyarország)
Az egészség marketingje.
Dr. Katona Norbert (Neumann János Egyetem, Magyarország), Dr. Kovács Gusztáv (TEVA, Magyarország), Dr. Zsolnai Gábor (Union, Magyarország), Lancz Róbert (Doktor24, Magyarország), Póda Tamás (SynLab, Magyarország)
Hol lesz majd piacterünk?
Csizmadia Diána (Magyarország), Door-Szabó Nóra (Httpool Hungary, Magyarország), Holló Márta (Magyar Telekom, Magyarország), Juhász Diána (Lounge Group, Magyarország), Karczub-Lehoczky Fanni (Media Markt, Magyarország), Kövesházi Dániel (Mito, Magyarország), Pálinkás Kriszta (Molson Coors, Magyarország)
Lelkünkre ható kreatív erők! (Viselkedési közgazdaságtan és az algoritmusok versenye a figyelemért )
A döntésbefolyásolás művészetének új irányzatai
Kovács Levente (White Rabbit, Magyarország)
Viselkedési közgazdaságtan a gyakorlatban. Hazai példák.
Juhász Péter Tibor (Vodafone, Magyarország), Récsán Gábor (MÜPA, Magyarország)
Research Hungary - Kutatás: It’s time for a change – Hogyan változik az outdoor piac, az innováció?
Samu Tímea (JCDecaux, Magyarország)
Ki pukkasztja ki az algoritmusok generálta buborékokat?
Brandt Zoltán (Darwin's Marketing Evolution, Magyarország), Kun Miklós (EssenceMediacom, Magyarország)
Szórakoztatás a Digitáliában
A hír is érzelmes műfaj
Radnai Péter (AMC, Magyarország), Szalai Vivien (TV2 Média Csoport , Magyarország)
Mit látok a médiából?
Radnai Péter (AMC, Magyarország), Szentkirályi Alexandra (Miniszterelnöki Kabinet, Magyarország)
Saját médiarendszerem van.
Kajdi Csaba (Magyarország), Szily Nóra (Magyarország)
Mindenki máshol van! A média új feladatai
Bognár Bálint (Central Médiacsoport, Magyarország), Csermely Ákos (Magyarország), Dr. Bartóki-Gönczy Balázs (Médiatanács, Magyarország), Ilku Miklós (Index, Magyarország), Mező László (EssenceMediacom, Magyarország), Szalai Zoltán (Mandiner, Magyarország), Szántó Balázs (Noguchi, Magyarország)
Hogyan harcol a célcsoport figyelméért
Lipták Tímea (Central Médiacsoport, Magyarország)
7 millió embert is elérhetek! A saját márkás média életképessége.
Teremi J. Balázs (Lounge Group, Magyarország)
Mit tehet a média, a sajtó és tartalomgyártó a saját pótolhatatlanságáért?
Balaton Anita (FleishmanHillard Café, Magyarország), Hajagos Rita (Red Lemon, Magyarország), Horváth Eszter (BAT Hungary, Magyarország), Maróy Krisztina (Ringier Hungary, Magyarország), Szigeti Péter (Central Médiacsoport, Magyarország), Teremi J. Balázs (Lounge Group, Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!