Program
Gond nélkül elérhetek 7 millió embert! De minek is?
Vernyik Imre (Fourfourlab, Magyarország)
Research Hungary - Kutatás: Mire rezonálnak az emberek?
Szekeres Péter (Neticle Text Analytics, Magyarország)
Miért pont a hang?
Együtt, vagy egymás ellen? Most akkor mennek, vagy maradnak? Terjeszkednek, vagy csupán múló flört?
Tóth-Czere Péter (Showcast Media, Magyarország)
A rádiózás nem ér véget reggel! Őrségváltás? Átépítés alatt?
Kadarkai Endre (Magyarország), Laczkó Endre (Atmedia, Magyarország), Mondovics Péter (Mastercard, Magyarország), Radnai Péter (AMC, Magyarország), Tiszttartó Titusz (Retro Rádió, Magyarország), Tőrös Balázs (Magyarország)
Új hirdetési megoldások a médiában
A realtime üzleti potenciálja
Gáspár Balázs (Indamedia Sales , Magyarország)
Retail Media Network. Magyarország első kereskedelmi célú hálózata
Dr. Soós Mihály (Debreceni Egyetem GTK Marketing és Kereskedelem Intézet, Magyarország), Tóth Zoltán (TrafikTV, Magyarország)
Mi is az az adressable marketing? Mi is az a Addresable TV?
Kovács Nándor (Wavemaker, Magyarország)
Kiút lehet az addresabble tévé?
Aczél László (Super Future, Magyarország), Barta Attila (Magyar Telekom, Magyarország), Erdélyi Eszter (Atmedia, Magyarország), Kovács Péter (Youtube, Magyarország), Kovács Nándor (Wavemaker, Magyarország), Szeder Péter (Reprise Digital Hungary, Magyarország)
Kire lesz ideje a médiafogyasztónak?
A média négy bástyájának átépítése alatt a tartalomszolgáltatás zavartalan.
Csermely Ákos (Magyarország)
Stratégiák találkozása a fogyasztóval.
Vidus Ildikó (Magyar Telekom, Magyarország)
Nem csak a streaming online
Malatinszky Péter (TV2 Média Csoport, Magyarország)
Itt az idő most vagy soha! Új utakon a márka kollaboráció és új lehetőségek a tartalomgyártásban és reklámozásban.
Makk Mátyás (Magyarország), Pusztai Ferenc (KMH Films, Magyarország), Starcz Ákos (Index, Magyarország), Szabó Béla (Magyar Telekom, Magyarország)
Research Hungary - Kutatás: De hát hogy lehet tévé nélkül élni?
Molnár Zoltán (NRC, Magyarország)
Research Hungary - Kutatás: A stream és a VOD használata
Perjés Tamás (TNS Hoffmann, Magyarország)
Research Hungary - Kutatás: A tartalom- és hírfogyasztás anyagi háttere
Sugatagi Gábor (NMHH, Magyarország)
A lineáris lineárisan megy tovább
Fischer Gábor (TV2 Média Csoport, Magyarország)
A tartalomterjesztés új dimenziói
Gerlei Gyöngyvér (Antenna Hungária, Magyarország)
A televíziózás új dimenziói az átalakuló médiaverzumban.
Pavel Stanchev (TV2 Média Csoport, Magyarország), Radnai Péter (AMC, Magyarország)
Research Hungary - Kutatás: Mennyi tere van még a lakossági streamingnek Magyarországon?
Sági Ferenc (NRC, Magyarország)
A médiafogyasztók utánpótlásának kérdései. A tömegtől érdemesebb függni, vagy néhány ügyféltől?
Ennél rosszabb tévképzeteid ne legyenek!
Németh S. Szilárd (ATV, Magyarország), Radnai Péter (AMC, Magyarország)
Mikor stream mikor tévé? I. Hol lesz majd piacterünk?
Holló Márta (Magyar Telekom, Magyarország), Vaszily Miklós (TV2 Média Csoport, Magyarország), Vidus Gabriella (RTL Magyarország, Magyarország)
Fejleszteni, együtt mozogni a piaccal.
Milkovics Pál (Michaeli, Schwartz & Brit Media, Magyarország), Szalay Dániel (Media1, Magyarország)
Átalakuló terjesztési piac
A terjesztői piac átalakulása
Rajki Annamária (Magyar Telekom, Magyarország)
Médiastratégia 2023 Mikor stream, mikor tévé? II. Döntési pontok az audiovizuális terjesztésben.
Bodócsi Erika (TV2 Média Csoport , Magyarország), Gerlei Gyöngyvér (Antenna Hungária, Magyarország), Kovács Krisztián (RTL Magyarország, Magyarország), Lukács Csilla (ATV, Magyarország), Radnai Péter (AMC, Magyarország), Rajki Annamária (Magyar Telekom, Magyarország), Tarr János (Tarr Kft, Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!