mobil app

Program

10:27–10:33
Plenáris

Megnyitó

Dr. Koltay András (NMHH, Magyarország)

Plenáris

Házigazda:

Szabó Ákos (Studio Binär, Ausztria)

Plenáris

A tények makacs dolgok

Plenáris

Kényszerű paradigmaváltások a marketingben. Márkázás és értékesítés a fordulópontok viharában. Az új marketing vizsgálata négy felvonásban.I. Felvonás: A paradigmaváltások okai

13:20–13:38
Plenáris

Vizionáriusok

Szabó Béla (Magyar Telekom, Magyarország)

17:30–18:01
Plenáris

A marketingtervezés új alapjai:

Barnóth Zoltán (Adaptive Media, Magyarország), Csikesz Erika (TV2 Média Csoport, Magyarország), Hantosi Bálint (Scores Group, Magyarország), Pajor Attila (GroupM, Magyarország), Schneider Henrik (Nielsen, Magyarország), Szabó Edina (OMG Hungary, Magyarország), Tóth Orsolya (Media Dynamics, Magyarország)

18:31–19:01
Plenáris

Az eladható média

Demeter Zsófia (RTL Magyarország, Magyarország), Ganzler Orsolya (szeretlekmagyarorszag.hu, Magyarország), Jánosi Péter (Ringier, Magyarország), Kosaras Klaudia (Atmedia, Magyarország), Kovács Péter András (Indamedia Sales , Magyarország), Sopov István (Adaptive Media, Magyarország), Zájer Attila (ATV, Magyarország)

19:01–19:31
Plenáris

Újraszámolt kritikus tömegek!

Bognár Vera (Haleon-GlaxoSmithKline, Magyarország), Farkas Mira (Magyar Telekom, Magyarország), Fülöp Gábor (Provident, Magyarország), Holló Márta (Magyar Telekom, Magyarország), Sommer Ádám (Praktiker, Magyarország), Sopov István (Adaptive Media, Magyarország), Spielmann Katalin (Mediabrands, Magyarország)

19:31–20:31
Plenáris

Magunknak teremtett állapotok: Ember tervez, piac végez.

Bánhegyi Zsófia (Szerencsejáték Zrt., Magyarország), Dudás Gergely (RTL Magyarország, Magyarország), Gulyás János (Wavemaker/ MRSZ, Magyarország), Guttengéber Csaba (Atmedia, Magyarország), Holló Márta (Magyar Telekom, Magyarország), Juhász Péter Tibor (Vodafone, Magyarország), Mérő Ádám (Coca-Cola , Magyarország), Szilva Mónika (Tesco, Magyarország)

A változtatás jogát fenntartjuk!