Program
08:45–08:50
Buborék
Annyit adnak majd nekünk, mint amennyit előtte mi adtunk nekik! Gondolatok a fenntarthatóság és a Z generációsok védelmében. Kék terem
Csermely Ákos (Magyarország)
09:35–10:00
Buborék
A bunyó folytatódik! Miért erősödik a viselkedési közgazdaságtan tudománya az emberirányításban? ( A2A és buborék.)Kék terem
Mérő László (Magyarország)
Buborék
Kitörés a buborék fogságából!
10:59–11:15
Buborék
Akik már a buborékba születtek
Dr. Guld Ádám (Pécsi Tudományegyetem, Magyarország)
11:42–11:57
Buborék
Most akkor hova meneküljünk?
Bödör András (Magyar Telekom, Magyarország), Kovács András Péter (Magyar Telekom, Magyarország)
12:24–12:44
Buborék
Kreatív kitörési pontok az algoritmus okozta fogyasztói buborékból
Csizmadia Diána (Magyarország)
12:47–13:06
Buborék
Influencerek – lufi, ami nem pukkan ki
Faragó Krisztián (Penta Media Group, Magyarország), Samu Zsófia (Samsung, Magyarország)
13:06–13:25
Buborék
Lépjünk ki a buborékból!
Gáncs Kristóf (Magyar Ökumenikus Segélyszervezet, Magyarország)
13:25–13:40
Buborék
Márkaépítés a buborékok világában. Tények ÉS/VAGY storytelling?
Pekoli Miklós (Heineken, Magyarország)
13:40–14:30
Buborék
Világ buborékjai egyesüljetek
Boruzs Ákos (ASUS, Magyarország), Filó Angéla (Httpool Hungary, Magyarország), Kiss Ágota (ACG, Magyarország), Pekoli Miklós (Heineken, Magyarország), Szabó Edit (Ditte Digital, Magyarország), Tuza Norbert (Ambient Pictures, Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!