Program
Annyit adnak majd nekünk, mint amennyit előtte mi adtunk nekik!
Csermely Ákos (Magyarország)
A bunyó folytatódik! Miért erősödik a viselkedési közgazdaságtan tudománya az emberirányításban? ( A2A és buborék.)
Mérő László (Magyarország)
Data Hungary A dataizmus újragondolása
Reggeli felkavaró! B2B-B2C=D2C de ha D2C-H2H= A2A ! Világ szilánkjai
Csermely Ákos (Magyarország)
Hogyan kezelnek bennünket az algoritmusok?
Márfi Dániel (Yettel, Magyarország)
Research Hungary - Kutatás: Adataink a legnagyobb kincsünk
Soós Edina (NMHH, Magyarország)
Az attitűd és a célcsoport választás szempontjai
Hantosi Bálint (Scores Group, Magyarország)
Consumer Data Platformok felhasználása a szolgáltatóiparban az ügyféladatok és a digitális adatok szinergiájára
Dergács Kristóf (SAP/ Emarsys, Magyarország)
Az MI már nem csak az automatizmusban segít, tartalmat is alkot ügyfélkapcsolatainkban!
Horváth Tibor (Salesforce, Magyarország)
Nehéz téma, de erre tartunk, vizsgáljuk, a képlet életszerűségét. B2B-B2C=D2C de ha D2C-H2H= A2A ! Világ szilánkjai Miért nem a jövőről beszélek hanem a jelenről
Brenkus Krisztián (Szrt., Magyarország), Csermely Ákos (Magyarország), Darázs Attila (Addict Interactive, Magyarország), Kékesi Zsuzsa (Ringier Hungary, Magyarország), Szeder Péter (Reprise Digital Hungary, Magyarország), Szutor Ferenc (DataMe , Magyarország)
A saga folytatódik?
Csereklei Zoltán (Pelenka.hu, Magyarország), Erőss Csaba (Dentsu , Magyarország), Nagy Barnabás (Smart Design Digital, Magyarország), Szutor Ferenc (DataMe , Magyarország), Vadász Illés (Google, Magyarország)
…és VAN cookie nélkül is világ! Sőt! Esettanulmányokat keresünk!
Baricza Bettina (AKH Group, Magyarország)
…és VAN cookie nélkül is világ! Sőt! Esettanulmányokat keresünk!
Csingár Zoltán (AdDIG, Magyarország)
…és VAN cookie nélkül is világ! Sőt! Esettanulmányokat keresünk!
Bakóczy Bence (INTREN, Magyarország), Baricza Bettina (AKH Group, Magyarország), Csingár Zoltán (AdDIG, Magyarország), Nagy Barnabás (Smart Design Digital, Magyarország), Szutor Ferenc (DataMe , Magyarország)
Minden júliusra egy nagy változás?
Zajlik a GA4 átállás, hisz július 1-től lemegy a nap a Universal Analyticsnek.
Hujber Robin (HD marketing, Magyarország)
Zajlik a GA4 átállás, hisz július 1-től lemegy a nap a Universal Analyticsnek
Velki Tamás (Big Fish, Magyarország)
A változtatás jogát fenntartjuk!