A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

A 24. órában. Most vagy soha?

2024. április 23.
kedd
15:47–16:02
Marketing
Megnézem a programban
A hazai marketingkommunikációs iparágat sújtó nemzetközi központosítás hatásai és a lehetséges kitörési pontok.
A Magyar Reklámszövetség az Ernst & Young közreműködésével feltérképezte a hazai marketingkummunikációs iparágat súlytó nemzetközi központosítás hatásait. Az úgynevezett “hub-osodás” további pénzeket szív el a hazai szereplők elől, tovább fokozza a nemzetközi platformok felé áramló hirdetési befektetéseket, ezzel erőteljesen hozzájárul a magyarországi minőségi szerkesztett tartalmak finanszírozási problémáihoz, így – és többek között - az egész magyar média és reklámökoszisztémát gyengíti. A tanulmány ugyanakkor megvizsgálta a lehetséges kitörési pontokat is, amiből a legfontosabb nem más, minthogy Magyarország hogyan válhatna a folyamat elszenvedőjéből nyertesévé, vagyis régiós, európai hub-bá? A tanulmány rövid összefoglalójának “ősbemutatójára” a Média Hungary-n Gulyás János az MRSz elnöke valamint a Wavevemaker vezérigazgatója és Palincsár László az Ernst & Young Business Consulting részlegének Senior Director-a vállalkozik.

előadó

    Gulyás János
Gulyás János

Wavemaker/ MRSZ

Magyarország

    Palincsár László
Palincsár László

Ernst & Young

Magyarország