A célcsoport-meghatározás ÚJ ABC-je
2024. április 24.
szerda
12:46–13:00
CarMarketing
Demográfia, pszichográfia, vásárlási szokások – ezek mind fontosak, de vajon elég mélyre látsz? Tényleg megérted a célcsoport igényeit, vágyait és motivációit?
Fedezz fel egy új, ügyfélközpontú megközelítést, amivel túlléphetsz a felszínen és olyan stratégiát építhetsz, ami nemcsak eléri a célcsoportot, de hosszú távú elkötelezettséget is kialakít.
Hagyd el a belülről kifelé történő gondolkodást, és fordíts nézőpontot!
Tanulj meg olyan stratégiai gondolkodást, amivel:
• többet érsz el kevesebből,
• kimagasló üzleti eredményeket produkálsz,
• kiemelkedő ügyfélélményt nyújtasz,
• megtartod célcsoportodat és építed a lojalitást.
Fedezz fel egy új, ügyfélközpontú megközelítést, amivel túlléphetsz a felszínen és olyan stratégiát építhetsz, ami nemcsak eléri a célcsoportot, de hosszú távú elkötelezettséget is kialakít.
Hagyd el a belülről kifelé történő gondolkodást, és fordíts nézőpontot!
Tanulj meg olyan stratégiai gondolkodást, amivel:
• többet érsz el kevesebből,
• kimagasló üzleti eredményeket produkálsz,
• kiemelkedő ügyfélélményt nyújtasz,
• megtartod célcsoportodat és építed a lojalitást.