A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Ragadós reklámok és a tudatos médiafogyasztó.

2024. április 23.
kedd
18:12–18:30
Sportmarket.
Megnézem a programban
A reklámok készítői nagyon hamar megtanulják az alapszabályokat: ismerd meg, hogy mi a fontos célcsoportodnak; igazítsd ehhez üzeneteidet; ragadd meg a figyelmüket; ismételd, ismételd, ismételd!
Majd mindannyian kénytelenek vagyunk azzal szembesülni, hogy ettől még nem lesz reklámunk érthető, nem fognak emlékezni rá, nem lesz hosszú távú hatása.
De akkor hol a titok? Mi az, amitől „természetesen” ragad egy spot? Mi az, ami a „ragadást”, a terjedést okozza? Tudjuk ezt mérni?
Vagy ami talán még ennél is fontosabb: tudunk „ragadós” reklámokat tervezni?
Mi az a SUCCES (így, egy ’s’-sel a végén), és hogy kerül ide a memetika?

előadó

    Brandt Zoltán
Brandt Zoltán

Darwin's

Magyarország