A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

És színre lép a retail média.

2024. április 23.
kedd
19:22–19:42
Future Hun.
Megnézem a programban
Egyszer volt, hol nem volt Analógiában az In-Store Marketing, szép magyar kifejezéssel élve az eladáshelyi ösztönzést segítő marketingeszközök. Elsősorban a szuper- és hipermarketek dús vegetációját gazdagították a diszpléjek, wobblerek és attrapok, mörcsis lányok tukmálták a kolbászvégeket és a repigolyóstollakat, be volt készítve a bevásárlókosarakba a prospektus, ha nem figyeltünk, felbuktunk a megállító táblákban és teszterállványokban, halálra rémülhettünk az integető légfúvós hurkaemberektől és persze, súlyos polcpénzekért szemmagasságba kaptuk az akciós „éppenbármit”.

Aztán Digitáliában eljött az új Aranykor, fotelből vásárolunk a szmártfónunkkal, és az évek során, nem utolsósorban a covid alatt suttyomban jócskán felhizlalt online Retail Media dörömbölve ránk törte az érintőképernyőt. 2022-ben az európai digitális szakmának feltűnt, hogy valami visszafordíthatatlanul megváltozott az online médiapiacon, és már azt rebesgetik, hogy az online kiskereskedelmi média 2026–27 táján reklámköltésben akár be is előzheti a hagyományos lineáris televíziót. Mit ér ma és quo vadis? a magyar Retail Media, mire, mikor és hogyan használják, miképpen adják és veszik, illetve hogyan próbálják megzabolázni, szabványosíthatóvá, mérhetővé tenni médiatulajdonosok, hirdetők és szolgáltatók?

előadó

    Ákos Szabó
Ákos Szabó

Studio Binär

Ausztria