A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Hogyan lehet a kommunikációs szakma a fiatalok számára “szexy”?

2024. április 24.
szerda
12:41–12:53
Infl.Market.
Megnézem a programban
Fiatalok bevonása a márkaépítésbe, másképp!

A mai fiatalok számára már nem olyan vonzó a kommunikációs szakma, nehéz őket megfogni és megtartani, félnek a corporate világtól, a kötöttségektől, hogy nem azt csinálják majd, amit igazán szeretnek, amivel azonosulni tudnak.
A fiatal szegmenssel több dolgunk van, mint gondolnánk. Sokszor csak bekategorizáljuk őket, rájuk aggatjuk a GenZ nevet, és pár feltétel és elvárás teljesítésével azt gondoljuk megtudjuk őket szólítani.
A megoldás nem abban van, hogy ők mit akarnak választani, milyen szakmát vagy karrierutat, hanem abban, hogy melyik az a szakma, ami őket be tudja húzni, amihez lojálisak tudnak maradni.
Az pedig a mi feladatunk, hogy a szakmát úgy tudjuk megújítani, hogy ez megvalósuljon.
De mi történik akkor, ha nem a megszokott módon vonjuk be őket a márka életébe és a közös gondolkozásba, alkotásba? Az előadásomban elárulom.

előadó

    Czabányi Enikő
Czabányi Enikő

Magyar Telekom

Magyarország