A mesterkélt civilizáció forradalma

2024. április 23–24. Siófok, Hotel Azúr

Mit ér a Z-seknek az autó és annak márkája?

2024. április 24.
szerda
10:30–10:43
CarMarketing
Megnézem a programban
A generációs különbségek nemcsak kapcsolati hálónkban vagy médiahasználatunkban mutatkoznak meg, hanem a fogyasztói attitűdök is eltérnek. Vajon kivételt jelent az autóvásárlás? Jogosítványszerzés, márkaélmény, céges autó, car-sharing, online vásárlás? Olyan hipotézisekre keressük a válaszokat, amelyek a Z generáció autóhasználatával kapcsolatosak. Nemcsak elméleti síkon, hanem kutatási eredményekre alapozva. Mit tehetnek a márkák: folytassák a már jól bevált stratégiát, vagy kezdjenek el már most a fiatalok felé nyitni még akkor is, ha csak évek múlva jelenthetnek vásárlóerőt? Hogyan reagál erre a CUPRA, miközben az autópiacon még maga is fiatal márkának számít? Az előadás során ezeket a témákat járjuk körbe, hogy versenyképes következtetéseket vonjunk le a jövőre nézve.

előadó

    Horváth Judit
Horváth Judit

CUPRA

Magyarország